На международной выставке Innotrans 2016 в Берлине будут представлены сразу три новых многофункциональных автомобиля Unimog, способных передвигаться по железнодорожным путям.
Маневровий локомотив Unimog для буксирування вагонів повною масою до 1000 тонн.
Із 20 до 25 вересня в Берліні відбудеться провідна міжнародна виставка залізничного транспорту Innotrans 2016, на якій Mercedes-Benz представить три нових багатофункціональних автомобіля Unimog U 423, здатних пересуватися рейками. Автомобілі Unimog вже не перший рік використовуються як маневровий транспортний засіб на залізниці. Сьогодні машину можна також замовити у версії Євро 5, що особливо актуально для країн, що не входять до ЄС.
До переваг автомобіля-локомотива Unimog варто віднести систему швидкого переходу зі звичайної дороги на залізничну. На висунення напрямних коліс і заїзду на рейки потрібно лише кілька хвилин. До речі, видатні тягові можливості забезпечує система постійного повного приводу. Порівняно зі звичайними маневровими тепловозами, локомотив Unimog U 423 має кращу паливну економічність і низькі експлуатаційні витрати.
Нові «тепловози» Unimog відрізняє синергетична система приводів EasyDrive, яка дає змогу працювати з навісним обладнанням на швидкостях до 50 км/год.
Одна з машин Unimog U 423, показаних на виставці Innotrans 2016, буде оснащена підйомною робочою платформою на інспекції контактної мережі. Крім того, автомобіль обладнаний додатковими колесами малого діаметра, які дають змогу експлуатувати машину на звивистих трамвайних рейках.
Друга модель Unimog U 423 пристосована для роботи як маневровий локомотив, що здатен буксирувати вагони повною масою до 1000 т. За кабіною встановлено потужну гальмівну систему з ресиверами, що подає повітря на осі вагонів (максимальна кількість осей – 52). Для полегшення маневрування є також система дистанційного керування.
І нарешті, третій Unimog U 423 на виставці постане з гідравлічною крановою установкою і гальмівною системою для потяга повною масою 400 т. Така машина буде дуже до речі для ремонтних бригад, які працюють у зоні залізничних шляхів.