Компанія Volvo Buses запропонувала для туристичних автобусів сімейства 9000 нову платформу, яка дає змогу знизити витрати на паливо ні багато ні мало на 9%. Основу її становить модернізований 13-літровий турбодизель Євро 6, що видає від 380 до 500 к.с. і сертифікований під паливо HVO. При цьому топові версії — потужністю 460 і 500 к.с. можуть працювати ще й на біодизелі.
У двигуні використана унікальна система охолодження — з двома автономними секціями, оснащеними електровентиляторами. Ця новація не тільки поліпшила економічність, а й дала змогу оптимізувати температурний режим у моторному відсіку, що в свою чергу дало можливість збільшити міжсервісні інтервали. Також оновлена і автоматична коробка передач I-Shift.
У кабіні водія з’явилися повністю нова приладова панель, а регульована кермова колонка полегшує посадку-висадку. Кермове колесо стало багатофункціональним — із кнопками керування мультимедіа і круїз-контролем. Модернізовані підвіска коліс і опори двигуна знизили вібрації і рівень внутрішнього шуму в салоні, а також підвищили плавність ходу. Все це повинні оцінити пасажири.
Нова платформа Volvo Buses стане стандартом для автобусів Volvo сімейства 9000 на європейському ринку і моделі 9800 — на мексиканському. Крім того, вона доступна і на автобусних шасі B13R, зокрема з низьким рівнем входу Low Entry, які оптимально підходять для двоповерхових моделей.