Арктичний пікап для літа - Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35
Пікапи марки Isuzu почали продаватися на українському ринку порівняно нещодавно. Машину Isuzu D-Max журналісти «Автоцентру» протестували в березні 2017 року – і вона сподобалася своїми позашляховими якостями. Виявляється, у машини є версія для суперважких умов експлуатації – Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35.
Доопрацювання автомобіля зробила компанія Arctic Trucks зі штаб-квартирою в Ісландії, яка займається доопрацюванням позашляховиків уже чверть століття. Вона провадить діяльність у багатьох країнах, зокрема у Великій Британії, ПАР та Арабських Еміратах.
Чим же відрізняється «арктичний» пікап від стандартного Isuzu D-Max? Це широка «зубаста» гума на дисках 10Jx17, розширювачі передніх і задніх колісних арок, додатковий захист днища алюмінієвою плитою завтовшки 6 мм. Використані інші амортизатори, ліфт передньої підвіски – 10 мм. Кузов отримав посилені кронштейни кріплення до рами. Колію розширено з 1,57 до 1,64 м. Дорожній просвіт збільшено з 235 до 290 мм. Зросли кути в’їзду і з’їзду – з 30 і 23 градусів до 36 і 28 відповідно.
Однак поліпшені позашляхові якості потребують жертв. Так, споряджена маса Isuzu D-Max зростає до 2110 кг (+85 кг), радіус розвороту – до 6,3 м (+0,2 м). Максимальна швидкість знижується до 160 км/год (- 20 км/год), а середня витрата палива зростає: з механічною КП – до 8,4 л (+1,1 л), а з «автоматом» – до 9,6 л (+1,2 л).
Машину можна оснастити такими корисними опціями як електрична лебідка, блокування диференціалу тощо. Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 з’явився наприкінці минулого року на російському ринку, не виключено, що скоро «арктичний» пікап порадує і українських любителів off-road.