Аеродинамічні напівпричепи Schmitz EcoGeneration стали ще економічнішими
Компанія Schmitz Cargobull на майбутній міжнародній виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері покаже свою причіпну техніку під гаслом “інновації для ефективності транспорту”. Передусім зміни стосуються поліпшення аеродинаміки, що знизило витрату палива і шкідливі викиди. Підвищено ефективність рефрижераторних напівпричепів. Також особливу увагу приділено скороченню ваги зі збереженням надійності і ширшим використанням телематики. Все це покликане зменшити сукупну вартість володіння (ТСО) парком.
Сьогодні зупинимося на аеродинамічних тентованих напівпричепах сімейства EcoGeneration, що з’явилися в 2021 році. Дослідження засвідчили, що якщо використовувати напівпричіп в аеродинамічному режимі (з нахиленим дахом) тільки в 50% всього робочого часу, то це дає змогу щорічно вберегти атмосферу від 2,3 т СО2 і заощадити близько 1000 євро. І так протягом усього терміну служби — 1 млн км. Як показала практика, перевізники на аеродинамічних напівпричепах Schmitz Cargobull домагаються економії палива в 5 – 10%.
Тепер такі напівпричепи отримали низку нововведень, які ще більше поліпшують економічність. Почнемо з системи зсувного бічного тенту POWER CURTAIN, яка не потребує внутрішніх планок-підсилювачів, а тому полегшує конструкцію і прискорює процес навантаження-розвантаження.
Також для моделі S. CS EcoFLEX фірмова система телематики Trailer Connect входить до стандартного оснащення. Ба більше, відтепер система може фіксувати ступінь нахилу даху аеродинамічного напівпричепа, що дає змогу оптимізувати процес перевезень.
Крім того, на кормі з’явився аеродинамічний ящик під запасні колеса, що дає змогу поліпшити економічність на 3%. На напівпричепах також дебютують і світлодіодні задні ліхтарі.
Нагадаємо, що напівпричепи EcoGeneration доступні в трьох моделях. Це EcoFIX — з полегшеною конструкцією і фіксується аеродинамічної дахом. Вони ідеальні для перевезень важких вантажів — рулонів металу або паперу. Друга модель — EcoFlex, з регульованим у задній частині дахом. Вона підходить для генеральних вантажів, а також для перевезення напоїв. І нарешті третя модель, EcoVARIOS оснащена регульованим за нахилом дахом — як ззаду, так і спереду. Цей тип оптимальний для автомобільної промисловості, а також вантажів на піддонах.
Нахил даху проводиться вручну, з використанням гідропневматичного насоса. А внутрішня висота регулюється за допомогою стійок.