Вісім брендів, що входять до CNH Industrial N.V. і задіяних у виробництві автомобілів, будуть виділені в окремий напрямок On-Highway. Остаточне перетворення відбудеться на початку 2022 року, а поки що був анонсований його новий логотип — IVECO Group
Логотип зображує Iveco Group як холдингову компанію. Маючи легкий і елегантний дизайн, він надає значення брендам, які в ньому зображені, і віддає належне їхній багатій і загальній спадщині. Ім’я, яке пояснює довгий шлях цих промислових підприємств, починаючи з 1975 року — з моменту утворення Industrial Vehicles Corporation (IVECO).
Унікальна ідентичність, що використовує стриманий шрифт і нахил деяких літер, відображає гостру спрямованість групи. Сірий викликає відчуття стабільності та сильної промислової ДНК, що слугує підказкою для скромного, але працьовитого шляху для компанії, оскільки вона впевнено працює над досягненням своїх цілей.
Синя крапка між словами IVECO і Group перериває колірну гамму, щоб сигналізувати про майбутнє, на яке впливають стійкі інновації. Це коло додає ще один елемент, який слугуватиме центральною точкою і динамічним графічним об’єктом, пропонуючи баланс і приділяючи увагу деталям у повній композиції логотипу.
Під логотипом розташовані назви восьми брендів. У центрі Групи — бізнес-маяк. Це IVECO — новаторська торговельна марка комерційних автомобілів, яка проектує, виробляє і продає на ринку важкі, середні та легкі комерційні транспортні засоби. І це FPT Industrial — ядро групи, яке забезпечує продукти сестринських брендів своїми вдосконаленими двигунами та трансмісіями і залишається глобальним лідером у наданні свого широкого спектру технологій трансмісій клієнтам у сільському господарстві, будівництві, морській промисловості, виробництві електроенергії та комерційному транспорті.