Що являє собою новий автобус «Електрон» А18501
Новий автобус «Електрон» А18501 випускається у Львові, на спільному українсько-німецькому підприємстві «Електротранс». Це 12-метрова, повністю низкопольна машина. Посадку-висадку полегшує система нахилу кузова на зупинках (kneeling), яка зменшує висоту підлоги з 340 до 250 мм.
Салон розрахований на перевезення 100 пасажирів, місць для сидіння – 36. Важливо, що машина обладнана відкидним пандусом і ременями в салоні для транспортування інвалідних візків. Салон має велику площу скління. Для зручності пасажирів салон обладнаний електронними табло і бігучим рядком
«Електрон» А18501 має посилену конструкцію кузова. Підвіска усіх коліс – пневматична. На відміну від низкопольних автобусів ЛАЗ, передня підвіска – незалежна, що підвищує ходові властивості автобуса.
В якості силового агрегату застосовується турбодизель Cummins ISB6.7e5285b екологічного стандарту Євро 5 – робочим об’ємом 6,7 л і потужністю 285 л.с. З ним працює в парі автоматична коробка передач ZF EсoLife 6 AP 1200b.
Споряджена маса машини складає 11,16 т, а повна – 18,1 т. Розгінна динаміка на рівні як для цього класу – 60 км/год з місця вона набирає за 12 секунд. Максимальна швидкість – 90 км/год.
Що стосується безпеки, то автобус оснащено гальмівною системою з електронним управлінням EBS, включаючи системи ABS і ASR. Гальмівні механізми – дискові. Бортовий комп’ютер з сенсорними екранами, за допомогою СAN- шини дозволяє оперативно контролювати роботу і проводити діагностику найважливіших систем. Важливо, що деталі салону, в тому числі обшивка крісел виконані з негорючих матеріалів.
У кінці травня Львів отримав перші 7 машин «Електрон» А18501 в ході нещодавно виграного тендеру на постачання 10 низкопольних автобусів. А тим часом підприємство випробовує на міських маршрутах свій перший електробус. Крім того, нарощується виробництво найсучасних трамваїв з низькою підлогою – окрім Львова, вони почали працювати вже й в Києві.