
Як в Україні працює реанімобіль-довгожитель зі США
Ще на початку 2000-х в Україну прибули американські реанімобілі на базі моделі Chevrolet Express. Їх кузова були переобладнані спеціалізованою компанією Southern Emergency Vehicles Inc. з м. Лагранж (штат Джорджія).
Минули роки, і, що цікаво, принаймні один з них продовжує працювати в одній з лікарень Києва. У нашому випадку це машина зі звичайною чорною решіткою радіатора і квадратними фарами, хоча в даній партії були й автомобілі з хромованим облицюванням і двоповерховою світлотехнікою подовженої форми.
Якщо говорити про базове шасі, то це модель Chevrolet Express першого покоління, яка випускалася в 1995 – 2002 рр. Вона прийшла на зміну Chevrolet Van зразка 1971 року. Вперше за чверть століття легкий розвізний фургон від General Motors отримав повністю новий дизайн. Передня вісь була зміщена вперед на 25 см, що дозволило знизити вхідну сходинку і зменшити моторний кожух у салоні.
Пропонувалися три версії по вантажопідйомності – модель 1500, 2500 і 3500, відповідно на 500, 750 і 1000 кг. Покупець також міг вибрати одну з двох колісних баз – 135 або 155 дюймів. Крім вантажних фургонів випускалися мікроавтобуси на 8 і 12 місць, а також особливо довгі, 15-містні. Також у лінійці були й шасі з кабіною для установки різних кузовних надбудов.
Базовом силовим агрегатом став 4,3-літровий бензиновий мотор V6 сімейства Vortec, що розвивав 195 к. с. і 339 Нм. Він працював у парі з 4-ступеневим «автоматом» і витрачав у місті 15,7 л на 100 км. Опціонально пропонувалися і більш потужні двигуни Vortec V8 – робочим об’ємом 5,0 л (220 к. с. і 386 Нм), 5,7 л (250 к. с. і 454 Нм) і топовий 7,4-літровий на 290 «конячок» і 556 Нм. За доплату був доступний і турбодизель EFI V8 – 6,5 л (190 к. с. і 522 Нм).