Британська компанія Electrogenic представила комплект для переобладнання дизельного Land Rover Defender в електромобіль.
Замість двигуна внутрішнього згоряння встановлюється 120-сильний електромотор з крутильним моментом 235 Нм, що близько до показників “рідного” дизельного агрегата Дефа. Електромотор підключають до штатної коробки передач. Тому машина зберігає всю свою позашляхову трансмісію зі зниженим рядом і блокуваннями. Під капотом також встановлені акумуляторні батареї ємністю 52 кВтг.
Заряджається система через зарядний пристрій з роз’ємом Type 2. Зарядка підтримує потужність до 7,5 кВт. На повну зарядку батареї знадобиться близько 7 годин. Запас ходу такого Defender становить близько 160 км. За підрахунками Electrogenic таке переоснащення окупиться за 4 роки експлуатації.