Ні, не для того, щоб літати в ожеледицю, як багато хто думає. Я їжджу не швидше ніж весь потік. А для того, щоб бачити, як легкові носить під час проходження поворотів (занесення або знесення залежить від типу приводу) і самому проїжджати їх на тій самій швидкості неначе рейками.
Щоб, проїжджаючи там, де вузько, а коли так багато снігу, скрізь вузько, бути впевненим, що під час старту машину не поведе вбік – просто на припаркований 222-й «мерс».
Щоб бачачи в кожному другому в’їзді у двір застряглий «Ланос» (бо прибиральники просто згребли сніг вбік) і його водія зі знайденою десь (з огляду на конструкцію – у найближчого двірника) лопатою.
Щоб, виїжджаючи зі свого двору (приватний сектор) не прокопувати вручну стометровий тунель у снігу, а просто змахнути щіткою сніг зі скла і фар…
Щоб у кожній точці призначення не лаятися подумки, що не почистили місця, де можна паркуватися, а просто ставити машину там, де ніхто не поставить. Не витрачати часу і нервів і не йти пішки кілометр від місця паркування, яке не знайдеш…
А головне – бути впевненим, що через те, що пішов сніг, не зірвеш справи, в моєму випадку в суді… Бонуси у вигляді міцності конструкції і чудового огляду під час їзди додаються.
Тому заради всього цього «його можна годувати цілий рік». Особливо з урахуванням того, що витрата пального насправді не відрізняється принципово від якого-небудь «Ланоса». Але навіть якби відрізнялася – це того вартувало. Особливо якщо врахувати, що їздити доводиться від Артемівська до Ужгорода…
Так, якби я жив в Іспанії або Сінгапурі, або Ізраїлі, то джип можна було б і не купувати. А у нас… Це те саме, що й зі зброєю: ти не дарма носив її з собою багато років, навіть якщо вона згодилася лише одного разу.