X

Руйнуємо міф про шкідливість електрокарів

Глава ВААИД Олег Назаренко о популярном мифе в отношении электромобилей

Візьму на себе місію руйнівника міфів про шкідливість електрокарів! Противники електричок стверджують, що електрика для їх заряджання теж із вуглеводнів, наводячи як приклад наші станції, які використовують російські (ой, даруйте, словацько-роттердамські)))) вуглеводні!

Реальні факти!

На мазуті у світі (на відміну від нас!!!!) виробляється лише 4% електроенергії. Споживання російських вуглеводнів за умови цілковитого переходу України на електроавто справді може зрости, але це буде лише одним із трьох джерел електрогенерації, разом із сонцем і вітром плюс зменшення купівлі бензину і солярки з РФ (сьогодні 94% палива до нас надходить із Росії та Білорусі – [останнє] теж російське). На ринку газу з виходом на нього СПГ зі США розпочнеться жорстка конкуренція за обсяги збуту. Отож ціна на газ високою не буде. Оскільки США стали експортером газу, створення на цьому ринку аналога ОПЕК недоцільне — він поступатиметься дедалі більшою часткою ринку американському експорту.

Спеціально зазначу, що для цілковитого переведення світового автопарку на електродвигун необхідно наростити світову електрогенерацію лише на 20% порівняно з 2018 роком. Сонце і вітер дають 11,5% всієї електрогенерації США, 7,7% — у величезному Китаї і понад 30% в одній із найбільш промислових економік світу — Німеччині. Отож, як бачите, сонячна і вітряна генерація теж розвиваються з випередженням. Їхньої чистої електроенергії, якщо рахувати загальний енергобаланс планети, буде цілком достатньо для покриття потреб електротранспорту. А це означає, що ми зможемо побачити перетворення вітрової та сонячної генерації з дотованої екзотики в найпоширеніший і найдешевший вид електроенергії. Я, до речі, навесні планую поставити собі вдома сонячну електростанцію.

Читайте також:
Ford повністю розсекретив свій перший електричний кросовер

Редакція може не погоджуватися з думкою автора.