X

Обов’язковий техогляд в Україні: 4 ключових моменти

Сьогодні я брав участь у засіданні Комітету ВР із питань транспорту, на якому обговорювалося введення обов’язкового техогляду (ТО) на всі авто на виконання Угоди з ЄС.

Моя позиція проста:

1) Якщо новий ТО знову перетвориться в корупційну торгівлю талонами ТО, то він не потрібен!

2) Контролювати пункти технічного контролю, а також акредитувати їх має громадськість (як, наприклад, в Німеччині, АДАК- Німецький автоклуб), а не чиновники.

3) Громадськість має акредитувати якомога більше таких ПТК (зокрема, і автодилерів), а водій сам вирішить куди їхати і де проходити ТО (тобто, голосуватиме гаманцем) і поїде туди, де дешевше.

4) Нові авто віком до 5 років, які і так контролюють дилери, ВЗАГАЛІ не мають проходити ТО (до речі, це європейська норма, там ТО не проводять на авто до 3 років).