
Хто найбільше постраждав від законів про нерозмитнені авто
Я вже говорив, що автоімпортери не підтримали нові автозакони, які набули чинності сьогодні вночі, з різних причин (дискримінація нових авто за екологічними стандартами “євро” і так далі).
Але найголовніше, що ці нововведення вдарили по тих водіях євроблях, які ВЗАГАЛІ не порушували законів та кожні 5-10 днів їздили в Польщу працювати або возили товар! Ці люди – “пересічники» не мітингували, не перекривали доріг і не порушували законів (я сто разів про це говорив), вони їздили на “пересічку” та працювали. А тепер саме вони постраждали і не можуть їздити в режимі “транзит” на 5-10 днів, як раніше.
І постраждали через політичні амбіції та бажання продовжити “бізнес на бляхах” євробляхо-бізнесменів!
П.С. Мені багато пишуть, що, мовляв, “пересічникі” створювали черги на кордоні та займалися контрабандою. Але я, як юрист, оперую тільки юридичними категоріями:
А. Законів вони не порушували, перетинаючи кордон кожні 5-10 днів, на відміну від водіїв євроблях, ввезених “верблюдами”, або перевищили термін “транзит” 5-10 днів;
Б. Формально вони мали право їздити за МКУ 5/10 днів, працювати в Польщі й годувати свої сім’ї. Вони не мітингували, а тепер постраждали через амбіції тих бляхо-бізнесменів, які рвуться до ВР;
Ось так буває … Просто ті євробляхери, що в Комітеті погодили текст законів, думали тільки про інтереси мітингувальників (на тимчасове ввезення і на прострочений транзит); а пересічників влаштовували чинні правила, вони не мітингували, про них забули. І саме вони й постраждали …
Я зовсім не захищаю “пересічників”, я про парадокси та несправедливість у нашому житті: порушники отримали пільги, а “пересічники”, які формально не порушували законів, отримали репресії.