Жіноча «Формула 1»: результати другого этапу
W Series залишилася ще на один вік-енд у Шпильберзі на Red Bull Ring аби провести другий етап цьогорічної першості. І якщо хтось розраховував на продовження домінації лідерки загального заліку, то нічого подібного!
Відтепер про себе нагадала чинна чемпіонка Джеймі Чедвік. Цього разу технічні негаразди оминули її болід під час практики та кваліфікації, і ми побачили поул у її виконанні з часом 1:28.473. А для Еліс Павелл, в свою чергу, усе склалося кардинально протилежним чином – 12 місце на старті, який викликав справжнє розчарування британки. Три гонщиці на старті отримали штрафи у вигляді трьох втрачених позицій за ініційовані контакти під час першої гонки, а саме Емма Кіміляйнен, Віккі Піріа та Сабре Кук. На позиціях останньої це ніяким чином не вплинуло, оскільки вона застрягла у гравії та не показала жодного результату в кваліфікації, а ось Кіміляйнен могла б і позмагатися за перемогу, оскільки без штрафу стартувала б третьою.
З першої ж лінії стартової ґратки мала б позмагатися за лідерство у першому повороті імені Лауди з Чедвік віце-чемпіонка Бейтске Віссер. Проте її болід із запізненням зрушив зі старту, в той час як інші суперниці вже проїздили повз на високій швидкості.
Із такої ситуації вигоду витиснула Іріна Сідоркова. При старті п’ятою, вона, користуючись широким виїздом за межі траси в Ремусі (подібно до Кімі Ряйкконена в Бельгії-2009) опинилася на другому місці. Доволі скоро за нею приєдналася і Кіміляйнен. Так у підсумку і фінішували наймолодша і найстарша гонщиці серії – на другому і третьому місці серії.
Щодо Джеймі Чедвік, то вона, в аналогічному до Еліс Павелл стилі, здобула усі вагомі показники: поул, лідерство від старту й до фінішу, яке вилилося у третю перемогу в серії, та ще й найшвидше коло також за нею. Враховуючи ще й лише восьме місце на фініші Павелл, в загальному заліку Чедвік також перехопила ініціативу. Цікаво, що другою в заліку залишилася Сара Мур. Гонщиця стартувала дев’ятою, але виявилася вправнішою за своїх суперниць, останню з яких, Бруну Томаселлі, випередила за 2 хв до фінішу. Наздоганяти призерок часу вже не вистачало. В турнірній таблиці Мур відстає від Чедвік на три бали і випереджає Павелл на один.
Бразилійка Томаселлі втримала п’яте місце до фінішу, попереду Еббі Ітон – гонщиці з британського «Ґранд Туру». Для обох пілотес ці бали стали дебютними. Нереа Марті стає звично бачити на фініші сьомою. А взагалі трійка Ітон – Марті – Павелл вклалися в проміжок менш ніж 0,7 секунди. Щільніше було одразу за ними: Белен Ґарсію, Фаб’єну Вольвенд та Бейтске Віссер загалом вклалися в пів секунди. Хіба що нідерландська гонщиця до топ-10 не дісталася. Як і Марта Ґарсія, яка на восьмому колі зіштовшнулася зі своєю напарницею з команди Puma – Ґосією Рдест. Попри контактну боротьбу, цього разу до фінішу дісталися усі учасниці, щоправда Мікі Койяма проїхала на одне коло менше і була класифікована останньою, вісімнадцятою.
Нагадаємо, що W Series – це повністю жіночий формульний чемпіонат, який проходить разом з етапами Формули 1. Критерії заїздів дуже схожі з Формулою 3, як і самі боліди, на яких виступають пілотеси. Жінки-пілоти їдуть на гоночних авто італійської фірми Tatuus F3 T-318 потужністю 270 к.с., тобто знаходяться в рівних умовах і дуже багато чого буде залежати від їх майстерності. Траса відрізняється довгими прямими та швидкісними поворотами, що дозволяє демонструвати пілотам високу середню швидкість.
Відтепер учасниці, як і ми, матимуть трохи більше часу на відпочинок, тому наступний етап відбудеться 16-17 липня на британському Сілверстоуні. C цього сезону гонки W-series в Україні показує Перший Автомобільний телеканал. Партнером трансляцій на телеканалі є компанія Philips Automotive.