SKODA отпраздновала четыре командные победы на ралли Германии, тем самым продолжив впечатляющую историю успеха в чемпионате мира по ралли FIA WRC 2.
Команда заслужила на цю перемогу, – заявив директор SKODA Motorsport Міхал Храбанек. – Ми побачили абсолютно бездоганну роботу кожного члена команди: водіїв, штурманів, інженерів, механіків – кожен із них знову зумів викластися на 100%. Етап ралі в Німеччині – один із найскладніших асфальтових треків у всьому чемпіонаті WRC. Чотири екіпажі SKODA на перших 4-х місцях турнірної таблиці, 6 команд в топ-10 – наочний приклад того, що Fabia R5 є найшвидшим раллійним автомобілем на асфальтованому покритті у своєму класі.
Перемогу в класі WRC 2 було здобуто у суботу, у найдовший день ралі Німеччини. В п’ятницю і неділю звивиста траса петляла навколо центру Тріра через виноградники Мозеля. Суботній день був повністю присвячений легендарній трасі Panzerplatte. Це ділянка дороги на військовому полігоні Baumholder з середньошвидкісними треками з асфальтовим та бетонним покриттям.
На цьому етапі грамотний вибір шин і контрольований темп допомогли Лаппі швидко перехопити ініціативу і відірватися від суперників. Він кілька разів продемонстрував найкращий час на дистанції.
Я на сьомому небі від щастя, – заявив Лаппі після перемоги. – Чесно кажучи, я справді не очікував, що буду тут переможцем. Але за винятком кількох промахів у п’ятницю вранці, ми пройшли етапи вкрай швидко і з бездоганною точністю.
Його партнер по команді Ян Копецькі спочатку відставав через пошкодження шин в п’ятницю вранці. Але це не завадило йому піднятися з п’ятого на друге місце. На трьох заключних спецділянках у неділю два пілоти SKODA повністю зуміли підпорядкувати собі ситуацію. В результаті це принесло у скарбничку SKODA Motorsport сьому поспіль перемогу в класі WRC 2.
Перемога на ралі Німеччини піднімає Лаппі на третє місце в загальному заліку чемпіонату WRC 2 (82 очки). Крім цього, команда чеського бренду посідає позицію лідера в командному заліку (125 очок).
Це був ідеальний результат для всієї команди, – зазначив Копецькі, який посів друге місце. – Звісно, я хотів повторити свою минулорічну перемогу, але з урахуванням проблем з шинами в п’ятницю, ми зробили все можливе і змогли завершити перегони другими.
Ще один дует – Понтус Тідеманд/Йонас Андерссон – зміг домогтися вражаючих результатів та посісти 8-ме місце в загальному заліку.
Це був величезний досвід, – прокоментував Тідеманд. – Я вдячний SKODA Motorsport за таку дивовижну можливість взяти участь у цих змаганнях.
На додачу до результатів заводських команд на ралі Німеччини, клієнтські команди SKODA також завершили перегони з дуже хорошими показниками. Німецький екіпаж Армін Кремер/Пірмін Вінкльхофер посіли почесне третє місце п’єдесталу, повністю зайнятого гонщиками SKODA.
Бельгійський дует Гіслен де Мевіус/Йохан Жале за кермом Fabia R5 посів четверте місце в перегонах. Голландці Бернхард тен Брінк/Дейві Тієрц, також на Fabia R5, прийшли шостими. Інтернаціональний колектив Абдулазіз Аль-Куварі/Кілліан Даффі (Катар/Ірландія) фінішував десятим.
Результати раллі Німеччини
# | Екіпаж | Країна | Авто | Час |
1 | Лаппі/Ферм | Фінляндія/Фінляндія | SKODA Fabia R5 | 3г 9м 3,5с |
2 | Копецькі/Дреслер | Чехія/Чехія | Skoda Fabia R5 | + 1м 7.4с |
3 | Кремер/Вінкльхофер | Німеччина/Німеччина | Skoda Fabia R5 | + 1м 33.8с |
4 | де Мевіус/Жале | Бельгія/Бельгія | Skoda Fabia R5 | + 2m 36.1с |
5 | Лубе/Ланде | Франція/Франція | Citroën DS3 R5 | + 3m 42.0с |