X

Rally Poland. Не всі крапки розставлені

После прошлого года в отношениях экипажа Валерия Горбаня и Владимира Корси с польским этапом Чемпионата мира по ралли осталась некая недосказанность. Старт в гонке был, а вот возможности финишировать дуэт лишила грубая ошибка организаторов.

Усі плани на перегони, вся проведена підготовча робота, сотні пройдених тренувальних кілометрів – всі зусилля команди пішли нанівець. На «Ралі Польща 2015» Валерій Горбань і Володимир Корся подолали тільки чотири спецділянки, після чого їх затримала місцева поліція, що висунула звинувачення у скоєнні ДТП. А тим часом організатори не змогли вчасно розібратися в ситуації і належним чином на неї відреагувати. В результаті, замість того, щоб боротися на трасі, екіпаж і команда боролися в суді, обстоюючи свою правоту.

Кінець-кінцем правоту було доведено, і всі звинувачення з екіпажу знято. Таким чином юридичну крапку на Ралі Польщі 2015 року було поставлено. Але от зі спортивної точки зору все закінчилося трикрапкою – ні екіпаж, ні команда загалом не могли залишитися задоволеними.

Так що цього року Eurolamp WRT вирушає в Польщу з гострим почуттям невтоленного спортивного голоду річного гарту!

Rally Poland. Польcький дебют

Для Eurolamp WRT польський етап Чемпіонату світу з ралі – це особливі перегони. Адже у 2009 році, коли команда ще мала ім’я Ascania Racing Team, саме в Польщі Валерій Горбань, лідер українського колективу, вперше стартував на етапі світової ралійної першості. І фінішував на подіумі!

Дистанція швидкісних ділянок і дорожніх секцій Ралі Польщі 2009, складність траси і найвищий рівень конкуренції – все це не можна порівняти з тими скромними умовами, в яких команді доводилося раніше боротися на національному рівні. У підсумку, перегони вийшли надзвичайно важкими, передусім – із точки зору фізичного напруження. Плюс, не давали розслабитися і події, що розгортаються на трасі.

На одній зі швидкісних ділянок Mitsubishi Lancer Evo IX Валерія Горбаня і Євгена Леонова ледь не зіткнувся з застряглим у глибокій колії автомобілем екіпажу суперників. Потім змусив похвилюватися двигун, що раптом вийшов з ладу. Був і виліт із траси, що намокла після нічного дощу, внаслідок якого, після зіткнення з каменем, автомобіль зазнав на щастя не фатальних пошкоджень. Але, незважаючи ні на що, український екіпаж регулярно тримався у першій п’ятірці класу N4, на екваторі перегонів вийшов на третю позицію і утримав її аж до самого фінішу.

Після 2009 року команда Eurolamp WRT ще двічі стартувала у Польщі – в 2014 і 2015 роках. При цьому, у 2014 році Валерій Горбань і Володимир Корся закінчили польський етап за крок від подіуму заліку WRC2, фінішувавши на четвертій позиції.

Rally Poland. Передмова

Як підготовку до польського етапу команда Eurolamp WRT провела дводенне тренування в рамках офіційної тренувальної сесії, проведеної організаторами Ралі Польщі.

Загалом за два робочих дні Валерій Горбань і Володимир Корся подолали близько 250 тестових кілометрів. Польські доріжки добре знайомі українському екіпажу, однак безпосередньо перед перегонами було вкрай важливо освіжити в пам’яті їхні характеристики, вкататися в них самим і закатати автомобіль. Крім того, команда змогла попрацювати як на сухій трасі, так і на вологій від дощу, що може бути корисно, враховуючи мінливий прогноз погоди на дні перегонів.

«Точного прогнозу погоди на перегони немає. Він змінюється дуже часто – ще в понеділок вранці обіцяли п’ятницю та суботу сухими, але до вечора вже почали прогнозувати дощ на ці дні… Краще, звісно, було б, щоб перегони минули без дощу. Траса і так сильно розривається, а якщо ще і дощ піде, це не найкраще позначиться на її стані, особливо на лісових ділянках. Але що добре, в перший тренувальний день йшов дощ, а наступного дня було сухо. Тому ми змогли попрацювати з різним станом траси, і тепер готові до будь-яких примх погоди», – розповів Володимир Корся.

Примітно, що ділянка, надана організаторами для тренувань, була якраз тією, на якій екіпаж Валерія Горбаня і Володимира Корсі минулого року потрапив у неприємну ситуацію, що обернулася непорозуміннями з поліцією. Але цей момент, за словами штурмана, тільки посприяв гарному та бойовому настрою на перегони.

Rally Poland. Зміст 2016

Описуючи свої перегони, організатори Ралі Польщі серед іншого відзначають вкрай високу швидкість, яку розвивають учасники на спецділянках. Для порівняння наводять навіть Ралі Фінляндії.

Високі швидкості мають і зворотний бік – необхідно пам’ятати про безпеку. Особливо з урахуванням того, що більшість швидкісних ділянок оточені високою травою, що обмежує видимість екіпажам і приховує небезпечні камені в місцях зрізів усередині поворотів. Саме з міркувань підвищення безпеки свого змагання, порівняно з 2015 роком організатори змінили третину дистанції. Незмінними залишилися лише чотири швидкісних ділянки – Mikołajki Arena, Gołdap, Świętajno і Wieliczki.

Чотириденна програма Ралі Польщі 2016, яке відбудеться з 30 червня до 3 липня, охоплює 21 швидкісну ділянку протяжністю 306 кілометрів. Перша СД – 2,5-кілометровий глядацький суперспешиал – проходитиме в четвер увечері на Mikolajki Arena. На п’ятницю заплановано 9 СД (120 км), на суботу – 7 (125 км), на неділю – 4 (60 км). Загалом разом із дорожніми секціями, учасники Ралі Польщі 2016 подолають 1250 кілометрів.