Долгие полгода был без побед Себастьян Ожье. В Германии он смог вернуться на первую ступень подиума, вновь увеличив свой отрыв в чемпионате. Настоящим украшением ралли стала фантастическая борьба пилотов Hyundai.
Уже на перших кілометрах ралі Німеччини втратило одного з фаворитів – пілота VW Ярі-Матті Латвалу. Він зупинився на спецділянці, причина – зламана коробка передач на його Polo R WRC. Діставши величезний штраф за повернення в перегони за системою Rally2, фін зміг здобути лише два залікових бали за другий час на фінальній СД. А лідером після першого допа став Себастьян Ожьє. Втім, звідти його швидко потіснив інший фольксвагенівець – Андреас Міккельсен. Норвежець тримався першим практично половину перегонів, але кілька помилок призвели не тільки до втрати лідерства.
На найдовшому, 40-кілометровому допі, на танкодромі, хто в домі господар показав Ожьє. Француз більш ніж впевнено виграв його, вийшовши в лідери ралі. До кінця другого дня перегонів його перевага перевищила півхвилинну позначку. Відіграти такий час триразовому чемпіону світу в короткий фінальний день було просто неможливо. У підсумку француз вже відсвяткував третю перемогу на німецькому асфальті.
Дуель переможців
А от за спиною Себастьяна розгорілася феєрична битва за подіум. До Міккельсена, який ішов на другій позиції впритул підібралася пара пілотів Hyundai – Даніель Сордо і Тьєррі Невілль, що вже перемагали свого часу в Німеччині.
Андреас був сповнений рішучості втриматися на другій позиції, але у його суперників на це була своя думка. Вже перший доп фінального дня закінчився для норвежця втратою другої сходинки, на яку піднявся Сордо, що виграв СД15. Лише до 0,6 з скоротив своє відставання від Міккельсена і Невілль. На СД16 пілоти Hyundai знову блиснули – цього разу найшвидшим був Тьєррі, витіснивши з подіуму спортсмена VW. Попереду залишалося ще два допи. Але через поведінку глядачів СД17 організатори скасували. Розв’язка битви за подіум перенеслася на фінальний доп Power Stage. Пристрасті загострилися, адже розриви між пілотами були незначними. Першим спробував щастя на Power Stage Міккельсен. На першому спліті норвежець був найшвидшим, але на другому вилетів з траси – добре, що зміг продовжити боротьбу. До фінішної позначки Андреас прибув з охопленими вогнем гальмами, які оперативно загасили. Як сказав гонщик, гальма на його Polo R WRC зникли повністю.
Далі вболівальників чекав спір Сордо та Невілля. На допі найшвидшим був Тьєррі, за що він отримав три залікові бали, але в підсумковій класифікації випередити партнера по команді, який показав четвертий результат на СД, у нього не вийшло. Бельгійцю до срібла не вистачило лише 0,1 секунди! Результат пілотів Hyundai вселяє надію на цікаву боротьбу в наступному асфальтовому ралі у Франції. Так-так, вересневе повернення в WRC в Китай, на жаль, не відбудеться – перегони скасували.
Статистика Етап 9
ADAC Rallye Deutschland
18 серпня – 21 серпня 2016 р.
Дистанція – 1209,69 км; із них 306,80 км спецділянок.
Покриття – асфальт.
Середня швидкість переможця перегонів Себастьяна Ожьє – 102,0 км/год.
Стартували – 84 екіпажі.
Фінішували – 67 екіпажів.
Підсумкові результати ралі Німеччини (перший десяток)
Чемпіонат пілотів (шістка) | |||||
Пілот | Країна | Німеччина | Загалом | ||
1 | Себастьян Ожье | Франція | 25+1 | ♦ | 169 |
2 | Андреас Міккельсен | Норвегія | 12 | ♦ | 110 |
3 | Хейден Паддон | Нова Зеландія | 10 | ▲ | 94 |
4 | Тьєррі Невілль | Фінляндія | 15+3 | ▲ | 94 |
5 | Ярі-Матті Латвала | Іспанія | 2 | ▼ | 89 |
6 | Даніель Сордо | Норвегія | 18 | ▲ | 86 |
Чемпіонат команд (шістка) | ||||
Команда | Німеччина | Загалом | ||
1 | Volkswagen Motorsport | 25+4 | ♦ | 256 |
2 | Hyundai Motorsport | 18+15 | ♦ | 201 |
3 | M-Sport WRT | 8+2 | ♦ | 122 |
4 | Volkswagen Motorsport II | 12 | ♦ | 121 |
5 | Hyundai Motorsport N | 10 | ♦ | 96 |
6 | DMACК WRT | 6 | ♦ | 64 |
Результати PowerStage – 14,84 км | ||
Пілот | Час (хв.с) | |
1 | Тьєррі Невілль | 7.54,9 |
2 | Ярі-Матті Латвала | +0.02,5 |
3 | Себастьян Ожьє | +0.02,6 |
Фото Red Bull і команд-учасниць