X

Ралі Німеччини. Довгоочікуване золото

Долгие полгода был без побед Себастьян Ожье. В Германии он смог вернуться на первую ступень подиума, вновь увеличив свой отрыв в чемпионате. Настоящим украшением ралли стала фантастическая борьба пилотов Hyundai.

Уже на перших кілометрах ралі Німеччини втратило одного з фаворитів – пілота VW Ярі-Матті Латвалу. Він зупинився на спецділянці, причина – зламана коробка передач на його Polo R WRC. Діставши величезний штраф за повернення в перегони за системою Rally2, фін зміг здобути лише два залікових бали за другий час на фінальній СД. А лідером після першого допа став Себастьян Ожьє. Втім, звідти його швидко потіснив інший фольксвагенівець – Андреас Міккельсен. Норвежець тримався першим практично половину перегонів, але кілька помилок призвели не тільки до втрати лідерства.

На найдовшому, 40-кілометровому допі, на танкодромі, хто в домі господар показав Ожьє. Француз більш ніж впевнено виграв його, вийшовши в лідери ралі. До кінця другого дня перегонів його перевага перевищила півхвилинну позначку. Відіграти такий час триразовому чемпіону світу в короткий фінальний день було просто неможливо. У підсумку француз вже відсвяткував третю перемогу на німецькому асфальті.

Дуель переможців

А от за спиною Себастьяна розгорілася феєрична битва за подіум. До Міккельсена, який ішов на другій позиції впритул підібралася пара пілотів Hyundai – Даніель Сордо і Тьєррі Невілль, що вже перемагали свого часу в Німеччині.

Даніель Сордо здобув вже п’яте срібло в Німеччині. Крім того, в його активі перемога і одне третє місце цього ралі. До речі, після перегонів в Hyundai Motorsport заявили про продовження контракту з Сордо. Місце за кермом i20 WRC для іспанця гарантовано є до кінця 2018 року.

Тьєррі Невілль був найшвидшим із пілотів Hyundai, але і помилявся він частіше ніж його партнер по команді Даніель Сордо. На фініші пілотів поділяли нікчемні 0,1 секунди! Третє місце Тьєррі поповнило комплект нагород із Німеччини: Невілль перемагав тут у 2014 році і був другим у 2013-му

Андреас був сповнений рішучості втриматися на другій позиції, але у його суперників на це була своя думка. Вже перший доп фінального дня закінчився для норвежця втратою другої сходинки, на яку піднявся Сордо, що виграв СД15. Лише до 0,6 з скоротив своє відставання від Міккельсена і Невілль. На СД16 пілоти Hyundai знову блиснули – цього разу найшвидшим був Тьєррі, витіснивши з подіуму спортсмена VW. Попереду залишалося ще два допи. Але через поведінку глядачів СД17 організатори скасували. Розв’язка битви за подіум перенеслася на фінальний доп Power Stage. Пристрасті загострилися, адже розриви між пілотами були незначними. Першим спробував щастя на Power Stage Міккельсен. На першому спліті норвежець був найшвидшим, але на другому вилетів з траси – добре, що зміг продовжити боротьбу. До фінішної позначки Андреас прибув з охопленими вогнем гальмами, які оперативно загасили. Як сказав гонщик, гальма на його Polo R WRC зникли повністю.

Норвежець Андреас Міккельсен втратив не лише перемогу, а й подіум. Образливе четверте місце – підсумок його власних грубих помилок. Більше того, це перше асфальтове ралі останніх двох років, в якому Міккельсен не фінішував у призах

Далі вболівальників чекав спір Сордо та Невілля. На допі найшвидшим був Тьєррі, за що він отримав три залікові бали, але в підсумковій класифікації випередити партнера по команді, який показав четвертий результат на СД, у нього не вийшло. Бельгійцю до срібла не вистачило лише 0,1 секунди! Результат пілотів Hyundai вселяє надію на цікаву боротьбу в наступному асфальтовому ралі у Франції. Так-так, вересневе повернення в WRC в Китай, на жаль, не відбудеться – перегони скасували.

На асфальті від Гейдена Паддона чудес чекати не варто. Однак у перегонах він п’ятий, що дало йому змогу посісти третю сходинку в турнірній таблиці

Друга поспіль перемога фінна Есапекки Лаппі серйозно збільшила його шанси на титул у чемпіонаті підтримки WRC 2. Втім, його головний суперник і співвітчизник Теєму Сунінен на залік тут не заявлявся. Між пілотами 11 балів різниці і по дві гонки в запасі. Схоже, на нас чекає цікава боротьба за титул

У сильну аварію потрапили Стефан Лефевр/Габан Моро з Citroеn. Пілоти дістали множинних переломів і пошкоджень внутрішніх органів, але їхньому життю нічого не загрожує

Статистика Етап 9
ADAC Rallye Deutschland
18 серпня – 21 серпня 2016 р.
Дистанція – 1209,69 км; із них 306,80 км спецділянок.
Покриття – асфальт.
Середня швидкість переможця перегонів Себастьяна Ожьє – 102,0 км/год.
Стартували – 84 екіпажі.
Фінішували – 67 екіпажів.

Підсумкові результати ралі Німеччини (перший десяток)

Чемпіонат пілотів (шістка)
Пілот Країна НімеччинаЗагалом
1Себастьян ОжьеФранція 25+1169
2Андреас МіккельсенНорвегія12110
3Хейден ПаддонНова Зеландія 1094
4Тьєррі НевілльФінляндія15+394
5Ярі-­Матті ЛатвалаІспанія289
6Даніель СордоНорвегія 1886

 

Чемпіонат команд (шістка)

Команда

Німеччина

Загалом

1Volkswagen Motorsport

25+4

256

2Hyundai Motorsport

18+15

201

3M-­Sport WRT

8+2

122

4Volkswagen Motorsport II

12

121

5Hyundai Motorsport N

10

96

6DMACК WRT

6

64

 

Результати PowerStage – 14,84 км

Пілот

Час (хв.с)

1Тьєррі Невілль

7.54,9

2Ярі­-Матті Латвала

+0.02,5

3Себастьян Ожьє

+0.02,6

Фото Red Bull і команд-учасниць