Ралли Франции закончилось триумфом уже четвертого пилота в четырех этапах, причем каждая из побед добыта на разном автомобиле. А такого не случалось с 1986 г., последнего для легендарной группы Б.
Хоча перший день легендарного Тур де Корс не давав приводу для такого результату. Його майбутній переможець закінчив п’ятницю лише четвертим, поступившись лідеру перегонів Крісу Міку більше 25 с. А він, у свою чергу, був чудовим: з чотирьох допів дня він був найшвидшим на трьох і лише на одному трохи поступився Себастьяну Ожьє. Загалом п’ятницю Мік закінчив лідером, відірвавшись від Ожьє на 10,3 с. А от ранок суботи сколихнув Тьєррі Невілль. Нарешті освоївшись із французьким асфальтом, він впевнено виграв п’ятий доп і почав накочувати на Ожьє і Міка. Але вже СД6 стала переломною в переогонах. На ній Мік знову був одним з найшвидших, але під фініш втратив темп. Причина – вийшов з ладу мотор, що означало неминуче сходження з траси.
Усі завмерли в очікуванні дуелі між новим лідером перегонів – Невіллем на Hyundai та представником M-Sport – Ожьє. Адже пілотів на той момент розділяло лише 2,2! На жаль, у результат боротьби втрутилася техніка – на спецділянці вийшов з ладу Ford Fiesta WRC Себастьяна. Після безтурботних років в VW Ожьє вчиться тримати в руках гайкові ключі і розбиратися в матчастині, адже ремонтувати машину йому тепер доводиться частенько.
Опинившись фактично без суперників, Невілль впевнено довів перегони до довгоочікуваного тріумфу. «Я безмежно вдячний команді, яка підтримувала мене після невдач в Монте-Карло і Швеції», – сказав на фініші бельгієць.
Другим, повторивши мексиканський результат, став Ожьє, хоча і цю позицію він зубами вигриз. На передостанній СД його знову переслідували технічні проблеми з авто (цього разу з електрикою), в результаті яких Себастьян опустився на третє місце. Благо фінальний Power Stage машина все ж заробила і Ожьє повернув другу позицію.
Замкнув трійку призерів інший пілот Hyundai – Даніель Сордо, тим самим принісши команді дубль.
Не можна не відзначити і боротьбу за четверту позицію, адже пілотів, які посіли четверте і п’яте місця, відділила одне від одного мить у вигляді 0,1 с. Трохи вдалішим виявився найуспішніший у Франції з усіх нинішніх пілотів – Ярі-Матті Латвала. Позицію лідера Toyota відіграв на фінальному допі, попутно вигравши його і заробивши додаткові 5 балів. За спиною аксакал залишив пілота Citroеn – Крейга Бріна. Ірландець провів прекрасні перегони і на сьогодні є найкращим з пілотів подвійних шевронів.
Статистика Етап 4
6-9 квітня 2017 р., Che Guevara Energy Drink Tour de Corse 2017
Дистанція 1082.20 км; з них 316.76 км спецділянок
Покриття – гравій
Середня швидкість переможця перегонів Тьєррі Невілля – 93,7 км/год
Стартували 78 екіпажів
Фінішували 58 екіпажів
Чемпіонат пілотів (шістка) | |||||
Пілот | Країна | Франція | Загалом | ||
1 | Себастьян Ожьє | Франція | 18+4 | ♦ | 88 |
2 | Ярі-Матті Латвала | Фінляндія | 12+5 | ♦ | 75 |
3 | Тьєррі Невілль | Бельгія | 25+1 | ▲ | 54 |
4 | Отт Тянак | Естонія | 0 | ▼ | 48 |
5 | Даніель Сордо | Іспанія | 15+2 | ▼ | 47 |
6 | Крейг Брін | Ірландія | 10+3 | ▲ | 33 |
Чемпіонат команд (шістка) | ||||
Команда | Франція | Загалом | ||
1 | M-Sport WRT | 18+8 | ♦ | 129 |
2 | Hyundai Motorsport | 25+15 | ▲ | 105 |
3 | Toyota Gazoo Racing WRC | 12+0 | ▼ | 79 |
4 | Citroёn Total Abu Dhabi WRT | 10+6 | ♦ | 71 |
Результати PowerStage – 10,42 км | ||
Пілот | Час (хв.с) | |
1 | Ярі-Матті Латвала | 6.02,2 |
2 | Себастьян Ожьє | +0.00,8 |
3 | Крейг Брін | +0.02,1 |