X

Ралі Франції. Квартет тріумфаторів

Ралли Франции закончилось триумфом уже четвертого пилота в четырех этапах, причем каждая из побед добыта на разном автомобиле. А такого не случалось с 1986 г., последнего для легендарной группы Б.

Хоча перший день легендарного Тур де Корс не давав приводу для такого результату. Його майбутній переможець закінчив п’ятницю лише четвертим, поступившись лідеру перегонів Крісу Міку більше 25 с. А він, у свою чергу, був чудовим: з чотирьох допів дня він був найшвидшим на трьох і лише на одному трохи поступився Себастьяну Ожьє. Загалом п’ятницю Мік закінчив лідером, відірвавшись від Ожьє на 10,3 с. А от ранок суботи сколихнув Тьєррі Невілль. Нарешті освоївшись із французьким асфальтом, він впевнено виграв п’ятий доп і почав накочувати на Ожьє і Міка. Але вже СД6 стала переломною в переогонах. На ній Мік знову був одним з найшвидших, але під фініш втратив темп. Причина – вийшов з ладу мотор, що означало неминуче сходження з траси.

Усі завмерли в очікуванні дуелі між новим лідером перегонів – Невіллем на Hyundai та представником M-Sport – Ожьє. Адже пілотів на той момент розділяло лише 2,2! На жаль, у результат боротьби втрутилася техніка – на спецділянці вийшов з ладу Ford Fiesta WRC Себастьяна. Після безтурботних років в VW Ожьє вчиться тримати в руках гайкові ключі і розбиратися в матчастині, адже ремонтувати машину йому тепер доводиться частенько.

Від перегонів до перегонів Себастьяна Ожьє мучить його ломучий Ford. Цікаво, на скільки вистачить терпіння у чотириразового чемпіона і чи не почне він підшукувати собі нову команду на сезон 2018 року…

Опинившись фактично без суперників, Невілль впевнено довів перегони до довгоочікуваного тріумфу. «Я безмежно вдячний команді, яка підтримувала мене після невдач в Монте-Карло і Швеції», – сказав на фініші бельгієць.

Другим, повторивши мексиканський результат, став Ожьє, хоча і цю позицію він зубами вигриз. На передостанній СД його знову переслідували технічні проблеми з авто (цього разу з електрикою), в результаті яких Себастьян опустився на третє місце. Благо фінальний Power Stage машина все ж заробила і Ожьє повернув другу позицію.

Замкнув трійку призерів інший пілот Hyundai – Даніель Сордо, тим самим принісши команді дубль.

Даніелю Сордо не вистачило впевненості в п’ятницю, але пізніше він знайшов себе, в результаті пробившись на подіум і забезпечивши команді Hyundai Motorsport дубль. Колектив разом піднявся на другу сходинку у заліку команд.

Не можна не відзначити і боротьбу за четверту позицію, адже пілотів, які посіли четверте і п’яте місця, відділила одне від одного мить у вигляді 0,1 с. Трохи вдалішим виявився найуспішніший у Франції з усіх нинішніх пілотів – Ярі-Матті Латвала. Позицію лідера Toyota відіграв на фінальному допі, попутно вигравши його і заробивши додаткові 5 балів. За спиною аксакал залишив пілота Citroеn – Крейга Бріна. Ірландець провів прекрасні перегони і на сьогодні є найкращим з пілотів подвійних шевронів.

У Ярі-Матті Латвала був мексиканський сценарій. Його Toyota поїхала не одразу. На рахунку фіна – четверте місце в перегонах і виграний Power Stage. Toyota швидко вчиться…

Крейг Брін нехай і провів на одні перегони менше за  колег по команді Citroеn, зате він вище їх в чемпіонаті. Цього разу ірландець п’ятий, від четвертого Латвали його відділяє мить – лише 0,1с.

Залишившись без команди після того, як пішов з VW, Андреас Міккельсен продовжує басувати в чемпіонаті підтримки WRC 2. Ралі 10 000 поворотів він виграв з перевагою у понад 1 хв.

Статистика Етап 4
6-9 квітня 2017 р., Che Guevara Energy Drink Tour de Corse 2017
Дистанція
1082.20 км; з них 316.76 км спецділянок
Покриття – гравій
Середня швидкість переможця перегонів Тьєррі Невілля – 93,7 км/год
Стартували 78 екіпажів
Фінішували 58 екіпажів

Чемпіонат пілотів (шістка)

Пілот

Країна

Франція

Загалом
1Себастьян ОжьєФранція

18+4

88

2Ярі-Матті ЛатвалаФінляндія

12+5

75

3Тьєррі НевілльБельгія

25+1

54

4Отт ТянакЕстонія

0

48

5Даніель СордоІспанія

15+2

47

6Крейг БрінІрландія

10+3

33

 

Чемпіонат команд (шістка)

Команда

Франція

Загалом

1M-Sport WRT

18+8

129

2Hyundai Motorsport

25+15

105

3Toyota Gazoo Racing WRC

12+0

79

4Citroёn Total Abu Dhabi WRT

10+6

71

 

Результати PowerStage – 10,42 км

Пілот

Час (хв.с)

1Ярі-Матті Латвала

6.02,2

2Себастьян Ожьє

+0.00,8

3Крейг Брін

+0.02,1