Французька компанія Gaussin анонсувала участь у майбутньому ралі-рейді Дакар-2022 вантажівки на водневих паливних елементах — першої в історії цих змагань. Над виглядом H2 Racing Truck попрацювало імените дизайнерське ательє Pininfarina, яке втілило нову концепцію кабіни, що забезпечує підвищений рівень комфорту для гонщиків.
У рух повноприводну машину приводять два електромотори потужністю по 300 кВт, які живлять батареї ємністю 82 кВт.год. Встановлення Fuel Cell розвиває 380 кВт, а резервуарів із 80 кг водню вистачає на пробіг до 250 км. Водночас болід може розвивати швидкість до 140 км/год. На дозаправку знадобиться близько 20 хвилин.
Участь у Дакар-2022 стане своєрідною пробою пера компанії Gaussin, яка сьогодні працює над цілим сімейством екологічно чистих вантажівок – повною масою від 18 до 44 т. Це тягачі, автономні машини, розвізні і моделі для будівельного сегменту.
Згодом запас ходу водневих вантажівок буде збільшений до 800 км. Також фірма розробляє і батарейні моделі, які зможуть проїхати на одному заряді до 400 км — у них планується використання змінних АКБ, які можна встановити протягом трьох хвилин.
Плани у Gaussin дуже амбітні — через три роки зайняти 5% ринку екологічно чистих вантажівок, а до 2031 року вийти на сумарний обсяг виробництва 450 тис.машин. Сьогодні компанія вже уклала угоду з відомим виробником батарей Microvast на поставку протягом п’яти років акумуляторів сумарною ємністю 1,5 ГВт.год, а до 2031 року цей показник буде доведений до 29 ГВт.год.