Гірські автоперегони 2016: порожні класи та кільцевики на старті
Дві крайні цьогорічні гонки провели на знайомому пілотам Східницькому перевалі та новій трасі біля Трускавця. Нова траса мала перепад висоти лише 40 метрів, але все ж була цікавою та складною для пілотів. Саме на новій ділянці пройшов перший день гоночного вік-енду.
Трасу готували за кілька днів до старту, а в день гонки долатували останні метри нового полотна. На страт нової траси виїхало 16 пілотів. У найпотужнішому класі А4 боролись Борис Ганджа на Mitsubishi Lancer EVO, Олександр Козлов на Subaru Impreza та луцький спортсмен Ярослав Крищук на Ford Escort. Боротьба між Козловим та Ганджою завершилась ще до початку кваліфікації – Олександр вирвав заднє колесо разом із важелем і приводом. Машину відновили до старту, але налаштувати не встигли. Тому автомобіль не тримався за покриття і пілот втрачав багато часу на проїздах. Тож Ганджа легко обігнав Козлова в класі та абсолютному заліку. Крищук став третім у класі, але 12-м у генеральній класифікації.
У класі А3 переміг Вадим Трутнєв із Ужгорода на Ford Escort. Він обігнав Валерія Жовтонога, який виступає на кільцевій Fiesta. Третій результат показав Іван Остапченко. Він по черзі стартував із Вадимом Єрохіним на Honda Civic.
У класі А2 змагалися між собою київські пілоти, які зазвичай виступають на кільцевих автоперегонах – Володимир Апостолюк, Сергій Бабак, Георгій Ільїн, Максим Волинець, Роман Романчук. Їм склав компанію львівський раліст Дмитро Захаров. Усі пілоти стартували на автомобілях ВАЗ. У цьому класі найкращим виявився Апостолюк.
На залік А1 не заявилося жодного пілота. В п’ятірку «абсолюту» крім Бориса Ганджі, Олександра Козлова, увійшли Володимир Апостолюк, Сергій Бабак та Вадим Трутнєв.
Вже наступного дня у Східниці відбувся 6-й, заключний, етап. Кількість екіпажів скоротилася – Олександр Козлов, Дмитро Захаров та Руслан Гвоздецький не виїхали на старт. Тож у топовому класі залишилось двоє учасників – Ганджа та Крищук. Останній проїхав лише один заліковий заїзд, а потім зійшов з дистанції через поломку.
В абсолюті переміг Борис Ганджа. Він же перший у А4. Другим в абсолютному заліку став пілот з класу А2 Вадим Трутнєв. Третім – Володимир Апостолюк, який переміг у класі А3. Двоє останніх змагались у різних класах, але їх боротьба була принциповою – Трутнєв та Апосталюк були суперниками ще під час виступів у картингу.
У результаті в сезоні-2016 абсолютним чемпіоном став Борис Ганджа. Він переміг у всіх етапах чемпіонату крім першого. Другий результат у Олександра Козлова. Проте, їх клас А4 не відбувся. Також не відбулись класи А1, А9К, А8К, А7К та історичний залік. В останньому стартував лише ралійний гонщик Сергій Чекан на Lancia Delta Integralle.
У заліку А3 переміг Вадим Трутнєв. На першому етапі у нього зламалася трансмісія. На наступних етапах він боровся у класі з киянами Валерієм Жовтоногом та Вадимом Єрохіним, львів’янином Олегом Слезінським. Із шести етапів Трутнєв переміг у чотирьох. Жовтоног переміг лише на одному етапі. Він і став другим у класі за підсумком сезону 2016.
У класі А2 впродовж року найкращим був кільцевик Володимир Апостолюк. Його колега по дисципліні Сергій Бабак став другим у класі та п’ятим в абсолютному заліку. Трійку найкращих замкнув Дмитро Захаров. Апостолюк став третім в абсолютному заліку. Він обійшов принципового суперника Вадима Трутнєва, який у генеральній класифікації став 4-м.
У командному заліку перемогла SUSHIYA Racing Team на чолі із Сергієм Бабаком. VORTEX RACING TEAM (Володимир Апостолюк) та ULTRA GP (Борис Ганджа) посіли друге та третє місце відповідно. Четвертою стала Junior Way Team, яку на крайніх етапах представляв Ярослав Крищук.
Цього року спортсмени змагалися, як і в попередньому сезоні, лише на асфальтовому покритті. Етапи пройшли на Львівщині, Закарпатті та Франківщині. Перший етап мав бути зі сніжним покриттям. Його планували провести в лютому, але тоді снігу не було і перегони перенесли на 10 березня. Проте, сніг так і не випав.
Автор Юрій Кардашевський