Третій етап Німецького Турингового Чемпіонату DTM у бельгійському Зольдері порадував прихильників автоспорту появу шостої марки авто на старті. Гостьовий візит здійснили JP Motorsport, які виставили McLaren 720S GT3 з Крістіаном Клієном за кермом. Австрієць став третім колишнім пілотом Формули-1 у 35-ому сезоні змагань, які відтепер відбуваються на техніці класу GT.
У суботньому заїзді вперше у сезоні стартувало 20 авто. Також вперше один із гонщиків здобув другий поул в сезоні. Ним став лідер заліку – південноафриканець Келвін ван дер Лінде з команди Abt Sportsline та Audi R8 LMS Evo. Попри те, що відтепер у DTM старти відбуваються виключно «ходом», це не вберегло пелетон від завалу. Його уникла Есме Гоукі, бо одразу в першому повороті Естре її Lamborghini Huracán GT3 Evo закрутило. А надалі у «Малій шикані» Даніель Хункаделья та Арджун Маіні зіштовхнулися між собою. Окрім своїх Mercedes-AMG GT3 Evo, гонщики усунули з гонки ще й Ліама Ловсона з його Red Bull Ferrari 488 GT3 Evo ’20. За новозеландця особливо прикро, тому що він був другим в Чемпіонаті, більше того, вигравши першу гонку сезону в Монці, вписав одразу ряд рекордів серії з позначками «перша» – для себе та італійської марки. Але старт усередині пелетону десятим та 18 кг баласту (за друге місце попередньої гонки на Лаузітцринзі) призвели до небажаних наслідків. Від «пострілу» Хункадельї вцілів тільки Ніко Мюллер з команди Кеке Росберга Audi – віце-чемпіон двох попередніх сезонів. На трасі з’явився Audi-мобіль безпеки.
А з поновленням гонки дворазовий Чемпіон DTM зі своїм BMW M6 GT3 ринувся в атаку на лідера ван дер Лінде. Атака не була успішною, а тому південноафриканець від цього моменту почав контролювати перебіг заїзду. Далі питання зводилося лише у заміні коліс під час обов’язкового піт-стопу. І в серії DTM він займає більше часу ніж в Ф-1. Хоча б тому, що тут троє механіків працюють не з заміною одного колеса на інше, а одразу з однією стороною авто, тобто з чотирма впродовж 7-10 секунд роботи над авто.
І тут відбулася заминка після обслуговування авто AlphaTauri Ferrari 488 GT3 Evo ’20 Алекса Албона, коли після «приземлення» на колеса через вимкнення пневмодомкрату гонщик не зумів одразу зрушити з місця. Цього вистачило, щоб виїжджаючи, пропустити вперед обидва R8 LMS: лідера ван дер Лінде та Чемпіона ’13 Майка Роккенфеллера. Так ця трійка і фінішувала.
А далі Марко Віттман пропустив на четверте місце найкращого представника на Mercedes-AMG GT3 Evo – монегаска Венсана Абріла. На заваді стали холодні покришки після піт-стопу. Шостим фінішував єдиний місцевий представник – Естебан Мут. Оригінально, що дизайн його Huracán GT3 Evo розробила сама принцеса Бельгії Дельфіна.
В топ-10 також потрапило тріо наймасовішої марки в Чемпіонаті (7 з 20 болідів) Mercedes-AMG: Максіміліан Ґьотц, Філіп Елліс та Лукас Ауер. Останній бал забрав Ніко Мюллер, що може радіти за цілісність свого боліду.
Значно менш успішною, на відміну від Албона, гонка склалася для інших екс «формулістів»: Тімо Ґлока та Крістіана Клієна. І якщо австрійцеві можна занести в актив дебют для себе та McLaren в DTM, то Ґлок не може здобути балів з кінця минулого сезону. Тоді німець був у топ-5, а зараз – п’ятий з кінця. Час би відіграватися в стані BMW.
P.S.: І це вдалося зробити в неділю…