X

Заводська команда Porsche виграла перегони в Ле-Мані

Легендарный 24-часовой марафон в Ле-Мане в очередной раз покорился команде Porsche, которая отметила 18-ю победу на трассе в Сартэ.

Заводська команда Porsche святкує свою 18-у перемогу на марафоні в Ле-Мані.

До опівночі дуель між командами Porsche і Toyota на трасі 24-годинного марафону в Ле-Мані перейшла у кульмінаційну фазу, але ніхто не очікував такої трагічної розв’язки. За коло до фінішу болід Toyota захопив лідерство в перегонах і, здавалося, вже ніщо не зможе зупинити машину на шляху до фінішу. Але абсолютно несподівано спортпрототип Toyota TS050 Hybrid, яким керував Накаджимі, почав втрачати потужність, а коли секундомір, що веде зворотний відлік показав 3 хвилини 25 секунд до фінішу, машина зупинилася на стартовій прямій…

У результаті болід Porsche, що йшов другим, не лише скоротив відставання, але й першим перетнув фінішну межу. Це був 919 Hybrid під номером 2, на якому виступали Ромен Дюма, Ніл Джані і Марк Ліб. Саме їм випала честь першими проїхати під картатим прапором на очах 263 тисяч схвильованих глядачів. До речі, цей самий екіпаж на 900-сильному прототипі святкував перемогу в 2014 році на етапі в Бразилії.

Перемога в одних із найважчих і найпрестижніших перегонів у Ле-Мані стала 18-ю в історії марки Porsche і другою поспіль. Нагадаємо, що в 2015 році екіпаж, до якого входили Ерл Бамбер, Ніко Хюлькенберг і Нік Тенді, здобув перемогу в 24-годинному марафоні на Porsche 919 Hybrid. А вперше команда прийшла першою до фінішу Ле-Мана 14 червня 1970 року. Це були Ганс Геррманн і Річард Еттвуд на Porsche 917 KH Coupe.

Другий болід Porsche 919 Hybrid під номером 1, за кермом якого виступали Тімо Бернхард, Брендон Хартлі та Марк Веббер, був змушений втратити багато часу в боксах для ремонту, в результаті чого відкотився назад і фінішував лише 13-м в «абсолюті». У класі LMP1 вони стали п’ятими.

Другим у перегонах фінішувала Toyota під керуванням Стефана Сараззана, Майка Конвея та Камуі Кобаясі. Третє місце посів екіпаж Audi у складі Лукаса Ді Грассі, Лоїка Дюваля і Олів’є Джарвіса.

У класі LMP2 перемога дісталася екіпажу Ніколя Лап’єра, Густаво Менезеша і Стефана Рікельмі французької команди Signatech Alpine на спорткарі Alpine A460. У класах LMGTE Pro і LMGTE Am перемогу здобули купе Ford GT команди Ford Chip Ganassi Team USA і Ferrari 458 Italia команди Scuderia Corsa.

Porsche вирвався в лідери

За підсумками перегонів у Ле-Мані команда Porsche завоювала 71 очко в «Кубку конструкторів» чемпіонату FIA World Endurance Championship (WEC). Нагадаємо, що за перемогу в Ле-Мані команди отримують вдвічі більше очок, ніж в інших восьми 6-годинних перегонах чемпіонату.

Таким чином, після трьох етапів команда з Цуффенхаузена очолює турнірну таблицю зі 127-ма очками, на другому місці – їхні партнери з Audi (95), а третю сходинку посідає Toyota (79). У кубку пілотів на першому місці з 94-ма очками екіпаж Porsche в складі Ромена Дюма, Ніл Джані і Марка Ліба.