
Результати 3-го етапу національної серії «тайм-аттак» UTAC
Список тих, хто стартував на 3-му етапі національної серії «тайм-аттак» UTAC нарахував майже чотири десятки учасників, причому вони з’їхалися на столичний автодром «Чайка» з усієї України. П’ять із шести класів виявилися з лишком заповнені, подарувавши часом доволі щільну боротьбу, щоправда, не завжди за вершину подіуму.
Так у моноприводному серійному заліку Touring вже у першій своїй спробі (традиційно гонка складалася з трьох сесій-спроб для кожного з учасників) Ігор Нечипорук (Ford Fiesta) зробив серйозну заявку на перемогу – 1 хв 30,611 с.
Киянин не зміг поліпшити свій час, однак це не вийшло і у його суперників. Найближчим з них у підсумку став Олександр Кондратюк на Renault Clio, поступившись переможцю на одну секунду.
У потужнішому стоковому моноприводному заліку GT результат виявився досить несподіваним. Під час старту двох звичних фаворитів Вадима Гришина (Porsche Cayman S) і Юрія Левченка (Nissan 350 Z) очікувалося, що саме вони боротимуться за «золото».
Однак у цієї пари з’явився грізний суперник. Якщо в першій сесії на BMW Z4 стартував Іван Баришніков і показав 1 хв 29,941 с, то в другій за кермом «баварця» його змінив Олександр Бородай.
І от він вистрілює часом – 1 хв 27,783 с. Проблема в тому, що після цієї спроби двигун Z4 перегрівся і вивів із боротьби своїх пілотів. Але хоч би як намагалися суперники, вони так і не змогли перевершити показник Олександра. В останній спробі Гришин показує 1 хв. 28,694, які дали йому змогу випередити Левченка, забравши «срібло» з перевагою лише 0,011 секунди!
А першим поза подіумом виявився Баришніков… Нагадаємо, що в «тайм-атак» спортивні заліки SP відведені не лише для обладнаної каркасами безпеки техніки. Сюди належать і серійні машини, взуті в спортивну гуму слік. Фаворитом SP2, де стартувало 9 учасників, як і раніше, залишається Владислав Гордов на своєму непримітному на вигляд BMW M3.
Незважаючи на проблеми з КПП, вже в першій своїй спробі він показує 1 хв. 25,727 с. На другій сесії у Владислава стається поломка підвіски, яка виводить його з боротьби. Однак, Леван Хоперія, який виступає на «зарядженій» Honda Civic, що також взута у сліки, так і не зміг перевершити його, поступившись майже секундою.
Повнопривідні заліки Production і Tuning цього разу нарахували по 6-7 машин, давши досить несподівані результати. Так у стоковому класі буквально домінував Юрій Руденко, що виступав на Audi TT і показав на своїй другій спробі 1 хв. 29,172 с.
Найближчим до Юрія став теж зовсім не учасник, який виступає на Evo або WRX, а Тарас Резніченко, і зовсім стартував на повноприводному седані Mercedes CLA 45 AMG. Примітно, що обидва представляють Полтаву…
Тарас поступився переможцю майже на дві секунди, випередивши однак всіх учасників на Evo і Subaru. Проте в класі Tuning всі шестеро учасників виступали на Mitsubishi, де найкращим став представник Запоріжжя Євген Терентьєв, який показав 1 хв. 28,192 с.
До останньої сесії його час намагався перевершити Ігор Почтар, однак у підсумку він поступився переможцю майже 0,6 секунди. Залік SP4 нарахував л трьох учасників. Спочатку тут повів Олександр Хоменко, який виступав на стоковому Evo, але взутий у слік. Киянин показав 1 хв. 30,480, проте через відмову турбіни він вибуває з боротьби.
Максим Романчук не стартував у першій сесії, проте в другій на своїй бойовій Evo він завдає нокаутуючого удару. Показавши 1 хв. 24,959, Максим забирає «золото» SP4 в Одесу, тоді як часу Хоменка вистачило, щоб стати другим.
Хоча загальний залік в аматорських перегонах не виводиться, не можна не відзначити, що Владислав Гордов на своєму «баварці» знову ледь не став найкращим у неофіційному «абсолюті» – його час зміг перевершити лише переможець спортивного повнопривідного заліку SP4…
Справжнім десертом, причому як для глядачів, так і самих учасників, став вражаючий виступ стант-райдерів, доповнили свято швидкості, яким став 3-й етап UTAC…
Фото: Aleksander Ho, Влад Корнев та Іван Семенов.