
Чемпіонат України з кільцевих гонок: В очікуванні загострення

Хайворонок, Поляничко
В обох кузовних заліках Чемпіонату України з кільцевих перегонів уже визначилися лідери. Так у «старшому» класі GT Open з 45 очками лідирує Владислав Гордов, що виступає на непоказній на вигляд BMW M3 в старому 30-м кузові, під капотом якої ховається велике 4,4-літрове «серце».

Владислав Гордов
Лише двома балами йому поступається нинішній 2-разовий Чемпіон України Андрій Євтушенко, чиєю «зброєю» є куди скромніша 1,6-літрова Ford Fiesta. На аналогічному автомобілі виступає і Валерій Жовтоног, але внаслідок одразу кількох відмов техніки в його активі лише 28 очок.

Валерій Жовтоног
Третє місце Валерія наразі поза небезпекою, оскільки у найближчого з суперників Святослава Денисова лише 15 балів, проте не можна забувати, що він пропустив 2-й етап. У класі «У-1600» картина ще цікавіша. Тут з 38 балами лідирує стабільний Руслан Сєров, який двічі піднімався на другу сходинку подіуму.

Руслан Сєров
Сергій Бабак. Найцікавіше не тільки в тому, що Сергій виступає лише другий рік, а й у тому, що Сєров є тренером Бабака, одночасно готуючи машину для свого суперника-вихованця.

Бабак, Конончук
Доволі близько до цієї парі йде і Антон Поляничко. У його активі 27 очок, перемога у перших перегонах сезону на 1-му етапі і неймовірний «дах» у других! Для Антона це також лише другий рік в автоспорті, тоді як його тренує ніхто інший, як триразовий чемпіон України з кільцевих перегонів Володимир Апостолюк.

Антон Поляничко
Можна бути впевненими, що ця пара наставник-вихованець налаштовані дати бій своїм конкурентам. Лише на одне очко менше (по 26) записали Микола Понедєльник і Дмитро Жайворонок. Нагадаємо, що Дмитро є чинним чемпіоном України. Пропустивши 1-й етап, він виступив у 2-му, причому на позиченій «Лада Пріора», просто розгромивши опозицію.

Дмитро Жайворонок
Якщо він так і продовжить, то в цьому класі можна очікувати серйозний спір за найвищу нагороду серед квартету суперників!
Залишається сподіватися, що клас формул цього разу збереться. Але навіть якщо цього не станеться, цей недолік з лишком заповнить Grand Classic Cup, що з’явився цього року. На відміну від етапу чемпіонату України з кільцевих перегонів, який складається з двох гонок, в рамках GCC проводиться лише по одному заїзду, проте вони також є дворівневими, даруючи чимало боротьби на трасі.

Зосим, Холявко, Гайдамаченко
«Нагорі» б’ються переважно дебютанти у бюджетному класі «ВАЗ 2108». Незважаючи на свій ще зовсім юний вік 14 років, в обох етапах тут буквально домінував Ілля Замула. Досвідчений картингіст двічі заробив максимально можливі 22 очки – поул, перемога і найшвидше коло в перегонах.

Ілля Замула
Позаду Іллі розгортаються захоплюючі баталії серед дебютантів, включаючи пілотессу Вікторію Зосим, а також Андрія Гайдамаченка, що виступає другий рік у кільцевих перегонах. Саме Андрій з двома третіми місцями поки що бере своєю стабільністю, зібравши 24 очки.

Андрій Гайдамаченко
Однак головним магнітом, особливо для вболівальників зі стажем, є настільки очікуваний багатьма залік класичних автомобілів «Лада 1600», де пілоти виступають на справжнісінькій задньопривідній «класиці»! Поки що цей клас також не розчаровує і тут доволі щільно. На 1-му етапі в ньому впевнено переміг Дмитро Іванько, який є одним з головних ініціаторів появи «класики» в сучасному «кільці».

Дмитро Іванько
Проте через розворот Дмитро став лише третім (і останнім) на 2-му етапі. Сумарно він зібрав 36 очок, випередивши лише на один бал переможця 2-го етапу Сергія Ткаченка. Шанувальників кільцевих перегонів очікує приємний сюрприз, оскільки на 3-му етапі GCC «класик» на старті має бути вже чотири, тоді як в інших заліках жодних перепусток не намічається. Розклад 3-го етапу Чемпіонату України з кільцевих перегонів буде звичним. У п’ятницю крім адміністративних перевірок відбудуться тренування, тоді як в суботу після ранкового ворм-апа з 11 почнуться кваліфікації, ну а власне перегони стартують з години дня.

Гордов, Жовтоног, Євтушенко
Фото Ігорь Цибко