
Чемпіонат України з кільцевих перегонів: Останній і вирішальний
А між тим після п’яти етапів у більшості класів склалася дуже цікава картина. Достроково переможець визначився лише в одному заліку. В рамках нової серії Grand Classic Cup у класі «ВАЗ 2108» з п’ятьма перемогами в п’яти гонках (на відміну від Чемпіонату України в GCC проводиться один заїзд) Ілля Замула вже став недосяжним для суперників.
А от за друге місце в цьому класі назріває серйозне протистояння.
Із 56 очками другий рядок тут посідає Вікторія Зосим. Доволі близько до випускниці Школи Автодрому «Чайка» йдуть одразу троє суперників, яких у свою чергу розділяють лише три бали!
Андрій Гайдамаченко, що виступає другий рік, зібрав 52 пункти, тоді як йому в спину дихають двоє 15-річних дебютантів Руслан Холявко і Олександр Карнаков, на рахунку яких 49 і 48 очок відповідно.
Зароблені на Фіналі очки буде помножено на коефіцієнт 1,5, і на кону в GCC стоятиме максимум 33 бали.
З урахуванням лише однієї гонки, права на помилку в пілотів цієї серії просто не буде. Більше того, прогноз погоди обіцяє на цей день дощ, причому сильний! А якщо врахувати, що за винятком Гайдамаченка, всі інші в цьому заліку є дебютантами великого «кільця», передбачити результат боротьби за «срібло» і «бронзу» класу «ВАЗ 2108» буде просто неможливо.
Не менше, і навіть більш цікава картина склалася в заліку «У-1600» Чемпіонату України з кільцевих перегонів.
Унаслідок відмови двигуна після кваліфікації на 5-му етапі, до Руслана Сєрова, що лідирує, значно наблизилися одразу кілька суперників.
На рахунку досвідченого ветерана українського «кільця» 77 балів, тоді як у Сергія Бабака, Вадима Євтушенка та Валерія Шевельова 65,64 і 60 відповідно. Примітно, що всі троє виступають і у кільцевих перегонах, і в автоспорті загалом лише другий рік!
Мабуть, головна небезпека тут йде з боку Шевельова. Засновник Школи Автодрому «Чайка» та її команди пропустив перший раунд і ще на одному зійшов внаслідок відмови техніки. Однак саме Валерій просто домінував на двох етапах, зокрема 5-му, не залишаючи шансів опозиції.
З урахуванням коефіцієнта 1,5 на фіналі Чемпіонату України з кільцевих перегонів можна буде заробити максимум 40,5 очка. Якщо Шевельов проведе цю гонку в тій самій манері, він може серйозно «перетасувати колоду».
У разі «сухої» перемоги у найближчих з його переслідувачів, Сєрову достатньо набрати 28 очок щоб стати чемпіоном України.
При цьому навіть з урахуванням підвищувального коефіцієнта, перше місце в одній з двох гонок принесе лише 18 пунктів, так що Руслану доведеться непросто.
У найвищому заліку Чемпіонату України з кільцевих перегонів GT Open доля титулу скоріше є формальністю, однак, в автоспорті можливо все. За крок від третього поспіль чемпіонства перебуває Андрій Євтушенко.
Після трьох перемог і двох подіумів на його рахунку 117 очок. Найближчим суперником є Валерій Жовтоног, який відстає на 37 балів. Саме Валерій переміг на крайньому етапі, однак з урахуванням цієї різниці, Євтушенку достатньо заробити на фіналі 4 очки, щоб забезпечити собі черговий титул.
Однак можна згадати ситуацію з Сєровим на 5-му етапі. За умови завоювання Андрієм поула і його подальшого нестарту в разі перемоги Жовтонога в обох гонках і найшвидших колах (а це цілком реально за відсутністю серйозної опозиції), з перевагою в півочка чемпіоном України стане саме Валерій!
Якби на старт фіналу Чемпіонату України з кільцевих перегонів вийшов Владислав Гордов, вболівальників чекала б інтрига у боротьбі за «бронзу» GT Open. Стартувавши тут лише в трьох етапах, до того ж на «вісімці», Сергій Юнашев вже зібрав 48 очок. Тим самим він випередив на три пункти Гордова, який пропустив два останніх етапи.
Однак навіть без прямої боротьби за «бронзу» у GT Open, а також серйозних протистоянь у заліку GCC «Лада-1600» для класичних машин, де Дмитро Іванько вже став недосяжним для опозиції (через невелику кількість учасників цей клас не відбувся), фінал українського кільця обіцяє бути напруженим.
Ну а прогнозований дощ зробить його ще й абсолютно непередбачуваним. Однак ми говоримо про автомобілістів, тренування яких розпочнуться о 9.10, кваліфікації о 10 ранку, а старт перших перегонів призначено на 11.30. Куди складніше у разі дощу доведеться наїзникам, які вийдуть на трасу одразу після чотириколісної «братії», де основним їх змагальним днем стане неділя.
Фото Олександра Василюка