Вітаємо всю нашу фантастичну четвірку (Сергій Буцев, Василь Фарамець, Тимур Ольховик, Андрій Савицький) команди Digital Autosport of Ukraine із фінішем на неймовірно складному марафоні «24 години Дайтони».
Ви всі герої! А головне, що в таких умовах з перебоями світла ви спромоглися протриматися добу і автомобіль Ferrari 488 GT3 Evo 2020 після повного ремонту все ж таки перетнув фініш марафону на 12 місці.
Українські пілоти змогли відіграти 32 позиції після страшної аварії, спричиненої лагом компа і невидимістю нашої ферарі для інших спортсменів на треку. Нажаль, можливість вести стрім з’являлася тільки двічі, тому дивіться нашу блекаут-траснляцію тут і тут.
Статистика Дайтони: на старті 16 600 пілотів, понад 4000 команд. Серед яких і французький екіпаж, який виїхав на автомобілі BMW в лівреі на підтримку України. Як приємно бачити таку підтримку нашої країни!!!
Анатолій Савицький: Ця гонка була першим в моєму житті ендюренсом. Я отримав від неї багато емоцій: розпач, радість і неочікуваність. В нас було головне завдання – доїхати. Але ми змогли набрати темп, з яким зможемо боротись за перемогу. Навіть після того як ми опинились на 32 позиції, ми виборювали позицію за позицією і фінішували 12. Ми все планували заздалегідь. Звісно були неточності, але ми відразу знаходили вихід з тієї чи іншої ситуації. Я з радістю проїду з вами ще не один ендюренс, ви найкращій екіпаж.
Тимур Ольховик: 11 позиція потухла разом зі світлом нажаль, але це було круто. Я дуже пишаюся складом. Здивували! Є добрий потенціал в цьому складі їхати марафони, адже у хлопців є бажання. Піднімалися з 32 позиції та виборювали одну за одною, стінт за стінтом. Дуже класна практика, “скатка”. Досвід та незабутні години. Після фінішу перше питання: “І шо далі робить? Як далі жити?”
Коротенький жартівливий відгук по гонці від пілота Сергія Буцева: Їхали, як ви знаєте, десь в десятці. Машина чудова і все було добре, але несподівано сталася технічна проблема з автомобілем десь опівночі. Ми заїхали на піт-стоп, де при дослідженні виявилось, що праве переднє колесо недокручено і із-за цього підвіска була зруйнована. Треба було міняти всю передню частину авто. На це пішло десь 30-35 хвилин, втратили багато часу і позицій. Виїхали після ремонту десь в 30-ці. Але на ранок половину відіграли і станом на 9 годину ранку наша позиція 17 і машина відремонтована і чудово керується. За кермом Анатолій Савицький, на бойовому чергуванні Василь Фарамець тримаємо кулачки, тому що з електрикою на нашій Феррарі можуть виникнути проблеми в будь який момент. Але наші спеціалісти готові і до такого розвитку подій.
Про недокручене колесо у віртуальному автоспорті – це звісно гумор та видумка, насправді ПК у Василя дуже сильно лаганув і він пропав з траси, а комп’ютер завмер і в цей час сталася аварія дуже сильна, тому що інші пілоти його перестали бачити на треку, ось така несподіванка.
Василь Фарамець: Для мене це перший командний заїзд в житті. Коли я захотів поїхати в «Дайтону 24», чесно, я не думав, що вона триватиме 24 години. Думав вона як і в більшості людей завершиться раніше, але це було саме 24 години. Я дуже сильно хвилювався і переживав, адже у мене досвід сімрейсингу лише 4 місяці. Я хвилювався, що буду дуже повільно їхати. Перед 24 годинами, я проводив гонки IMCA IR, щоб не скільки навчитись їхати, а зрозуміти, як інші їдуть і чого від них очікувати.
Я провів кілька чудових битв в середині пачки з інших водіїв і виживав. Та ця гонка була не лише стінти заїзду, а й стінти сну, два стінти сну по 2 години. Я лягав спати з переживанням, щоб не вимкнули світло у хлопців, доки я спатиму. Я дуже вдячних всім трьом пілотам з котрими провів ці 24 години. Зараз, зібравшись з думками і заспокоївшись, я розумію, що найважливіше для мене виявилось не наше місце на фініші, не мої битви з іншими водіями, а чудова моральна підтримка і командний дух. Спасибі за чудово проведений час. Коли все завершилось, у мене виникало лише одне питання, а що далі? І це все? Таке враження, що просто пройшла частина життя, як завершення школи чи університету, чи щось подібне. Сподіюсь, ми порвемо свій спліт на Гірській Панорамі.
Наступний марафон у лютому. Готуємось та запрошуємо вболівати!
Запрошуємо завітати на офіційний телеграм-канал, де Ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту https://t.me/simracingUkraine
Комісія Цифрового Автоспорту інформує щодо відкриття нових офіційних сторінок у Фейсбуці та в Інстаграмі. Підписуйтесь, вподобайте та поширюйте:
- Нова фейсбук сторінка КЦА ФАУ https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%BE…
- Нова сторінка КЦА FAU в Instagram https://www.instagram.com/simracing.d…
- Офіційний YouTube-канал КЦА FAU https://youtube.com/channel/UCSxB9h_4…
Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:
- Генеральні Інформаційні партнери – Автобазар та Автоцентр
- Febi bilstein – автозапчастини для легкових та комерційних автомобілів від Німецького постачальника. https://www.facebook.com/febi.bilstei…
- A-tune – Ваш партнер по сімрейсінгу. https://a-tune.com.ua/catalog/simracing/
- Информаційний Партнер: ресурс про кіберспорт www.gameinside.ua
- Информаційний ресурс – “DriveContact” https://drivecontact.com.ua/