Участница известного музыкального проекта Gorillaz – гитаристка Noodle – станет послом гоночной команды Jaguar Racing.
До 2022 році ми зіткнемося з проблемою нестачі тільки у Великій Британії близько 300 тисяч кваліфікованих інженерів. І вважаємо своїм обов’язком вплинути на цю ситуацію, залучаючи в галузь молодь. Formula E є також чудовою можливістю виховати нове покоління інженерів. Ми сподіваємося, що партнерство команди Panasonic Jaguar Racing і Нудл надихне молодих людей і дівчат змінити майбутнє в ролі інженерів і конструкторів, – коментує Фіона Паргетер, директор з комунікацій та PR Jaguar Land Rover.
Gorillaz – британська музична рок-група, заснована в 1998 році Деймоном Албарном і Джеймі Хьюлеттом. Учасниками цієї групи є 4 вигаданих віртуальних персонажі: 2D (вокал, клавішні), Мердок Ніккалс (бас-гітара, драм-машина), Нудл (гітара, вокал) і Рассел Хоббс (ударні, перкусія). З 2000 року група Gorillaz випустила 5 альбомів, продажі яких перевищили 100 мільйонів екземплярів у всьому світі.
Команда Panasonic Jaguar Racing має намір очолити кампанію, яка має відзначити важливу роль Formula E у розробці нового покоління електромобілів. Нудл покликана привернути увагу молоді до нових можливостей стати частиною електричної революції в автомобілебудуванні.
За словами самої Нудл, «сьогоднішні юні уми в майбутньому можуть стати видатними інженерами. Наше місце – гоночний кокпіт, а наші ідеї – пальне для боліда. Настав час зробити світ кращим!»
Стежити за першим сезоном команди Panasonic Jaguar Racing в FIA Formula E можна на Twitter, Instagram, а також на персональній сторінці Нудл на Instagram.
Нагадаємо, що команда Jaguar Racing брала участь в «Королівських перегонах» у 2000-2004 роках. Після продажу її було перетворено в Red Bull Racing. Наприкінці 2015 року в Jaguar Land Rover розповіли, що компанія повертається у великий спорт. Але цього разу в коло її інтересів потрапила перспективна гоночна серія FIA Formula E. Таким чином у компанії відзначають величезний інтерес до розвитку електричних технологій та подальшого впровадження їх на серійних моделях бренду.