Renault Sport Formula One Team набрала 10 очков по итогам гонки на автодроме имени Жиля Вильнёва (Circuit Gilles Villeneuve) в Монреале. Команда сохраняет уверенную четвертую позицию в Кубке конструкторов с 56 очками в общем зачете, что всего на одно очко меньше по сравнению с результатом всего сезона 2017 года.
Ніко стартував з 7-го місця на шинах Hypersoft. На 13-му колі він зробив піт-стоп і змінив шини на Supersoft. Карлос почав гонку на 9-му місці на шинах Hypersoft, заїхав на піт-стоп на 14-му колі і поставив новий комплект шин Supersoft.
Ніко Хюлькенберг:
«Вся команда доклала максимум зусиль, і ми провели хорошу гонку. Десять очок для Кубка конструкторів – це прекрасний результат для нас, і ми збільшили відрив від наших переслідувачів в загальному заліку. Гонка була досить щільною, я втратив позицію на початку, але потім мені вдалося обійти Окона за рахунок піт-стопа. Після цього основним завданням для мене було зберегти шини, що було непросто, так як ближче до кінця з’явилася проблема гранулювання шин».
Карлос Сайнс:
«Це був хороший уїк-енд для команди, ми заробили 10 очок для Кубка конструкторів. Ми зробили ще один крок вперед, і у нас був хороший темп в порівнянні з іншими пілотами в середині таблиці. Перед нами стояло завдання дістатися до фінішу в очках, і тому ми задоволені результатами, хоча гонка для нас пройшла в цілому спокійно. Команда виконала велику роботу на цих вихідних, і ми змогли обійти Force India. Ми думали, що зіткнемося з великим гранулюванням шин, але завдяки контролю за їх станом зуміли відігратися».
Сиріл Абітебуль, директор команди:
«Ми дуже задоволені результатами Ніко і Карлоса в Монреалі. Це правда видатний фініш, враховуючи поточний темп Renault R.S.18 в порівнянні з суперниками попереду нас. Ми задоволені вибраною стратегією піт-стопів, яка допомогла скорегувати не надто ідеальний старт. Десять очок, зароблені в Монреалі, зміцнили нашу позицію в Кубку конструкторів.
Також вікенд продемонстрував злагоджену роботу між командами Вірі і Енстона. Ми змінили налаштування двигуна і шасі, і це спрацювало. Були складнощі в п’ятницю і суботу, але нам вдалося все відновити, включаючи заміну турбіни за годину до кваліфікації, що демонструє чудову командну роботу і зібраність. Зараз ми натхнені підсумками та думаємо над тим, що можна зробити для скорочення відриву від трьох лідируючих команд».
Про групу Renault
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об’єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п’яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi. Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.