На Гран При Германии, где не последнюю роль сыграла переменчивая погода, пилот Renault Sport F1 Team Нико Хюлькенберг показал выдающийся результат.
Ніко холоднокровно провів гонку, яка почалася на сухому асфальті і продовжилася під проливним дощем. Він фінішував п’ятим, показавши кращий свій результат в команді. Карлос Сайнс в кінці гонки боровся за місце в першій десятці, прте отримав десятисекундний штраф і відкотився на дванадцяту позицію. Команда зберігає четверте місце в Кубку конструкторів, збільшивши відрив від найближчих переслідувачів.
- Карлос стартував з 8-го місця на шинах Pirelli Ultrasoft, що залишилися після кваліфікації, скоїв Пітстоп на 20-му колі і встановив комплект нової гуми Medium, а на 56-му колі – використані Ultrasoft.
- Ніко стартував з сьомого місця на шинах Ultrasoft, що залишилися після кваліфікації, скоїв Пітстоп на 18-му колі і встановив комплект нової гуми Medium, на 51-му – Intermediate і на 55-му – використані Ultrasoft.
Ніко Хюлькенберг:
«Я щасливий. Перша частина гонки складалася не дуже, проте ближче до кінця ситуація виправилася, і ми стали пробиватися вперед, а потім почався дощ. Утримати болід на трасі стало дуже важко, але мені подобаються такі умови, і я почав відігравати час. В результаті – чимало очок для команди, кращий загальний фініш в сезоні і мій кращий фініш за Renault. Я б не відмовився і від більш складних умов, але і так непогано. Ми виконали величезну роботу і прийняли кілька правильних рішень, тому отримали гідну нагороду – п’яте місце. Сьогодні у нас все виходило».
Карлос Сайнс:
«В кінці гонки мені було дуже складно. Ми непогано стартували, але потім я потрапив в щільний трафік і втратив можливість атакувати. Потім гонка пішла спокійніше, і я зміг боротися за очки, поки не почався дощ, через що траса стала слизькою і важкою. На жаль, я заїхав в бокси, щоб поміняти шини на Intermediate, за одне коло до аварії Феттеля, так що нам дуже не пощастило з часом. Я фінішував у першій десятці, проте отримав штраф, який викинув мене з очкової зони. Це дуже прикро, будемо аналізувати, що пішло не так».
Сіріль Абітбуль, директор команди:
«Дуже багата подіями гонка і приголомшлива глядацька підтримка на Хоккенхаймі. Напевно, вона дала Ніко додаткові сили і мотивацію, і сьогодні він був на висоті. При постійно мінливій погоді тут легко було допустити помилку на трасі або поставити не ту гуму. Але Ніко, його інженер Марк Слейд і вся команда спрацювали по-справжньому чудово, впоралися з усіма труднощами, ухвалювали правильні рішення і грамотно їх реалізовували. Ми думаємо, Карлос міг проїхати не гірше Ніко, адже він також добре стартував, тримав високий темп і робив схожі зупинки – але щось не склалося. А ще він втратив два місця через 10-секундний штраф, нарахований після фінішу. Цей Гран-прі знову показав, що ми ведемо дуже щільну боротьбу з McLaren, Force India і Haas. До кінця сезону ще десять етапів, це означає ще десять захоплюючих сутичок для всіх».
Про групу Renault
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об’єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників.
Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п’яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і Lada), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi.
Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.