На Гран При Японии, прошедшем в минувшие выходные в Сузуке, Renault Sport F1 Team заработала очки благодаря Карлосу Сайнсу.
Карлос провів першу частину гонки, зробив ідеальний піт-стоп і, скориставшись перевагою свіжої гуми, пробився на 10 місце за три кола до фінішу. Ніко Хюлькенберг зійшов з траси на 37-му колі через проблеми в задній частині боліда. Команда Renault Sport F1 Team зберігає четверте місце в Кубку конструкторів, випереджаючи найближчих суперників на 8 очок.
Ніко Хюлькенберг:
«Я стартував з шістнадцятого місця на шинах Medium і показував дуже непоганий темп у порівнянні з іншими суперниками на більш м’яких шинах, але через достатньо низьке стартове місце доводилося постійно вести дуже щільну боротьбу. Ми думали, що шини Medium протримаються трохи довше, а потім я, на жаль, зійшов з траси, тому що після пітстопу виникли якісь проблеми із задньою частиною боліда. Я не набрав очок, Карлос разом з командою провели відмінну гонку і добилися результату, коли боротьба в чемпіонаті загострилася до межі. Ми розуміємо, що попереду нас чекає важка робота до кінця сезону і продовжуємо битися».
Карлос Сайнс:
«Гонка була захоплююча, і команда провела її гідно. Я непогано стартував і практично підібрався до очкової зони, а в кінці зробив пару обгонів. Я стартував тут з 13-го місця, тому один бал у Сузукі – це максимум, на який ми могли розраховувати. Команда працювала відмінно, стратегія, піт-стоп – все було на висоті. Ми знали, що зіткнемося тут з труднощами, тому навіть один бал має особливу цінність, і нам потрібно продовжувати в тому ж дусі в останніх чотирьох гонках».
Сіріль Абітбуль, керуючий директор Renault Sport Racing:
«Команда добилася важливого результату. Гран Прі Японії показав, що на даному етапі розвитку ми конкурентоспроможні. А боротьба Red Bull Racing за друге місце тут демонструє, що наша силова установка прекрасно себе почуває на таких швидкісних трасах, як Сузукі. Карлос впевнено пілотував протягом всієї гонки і не відступав ні на крок, а Ніко не пощастило, і він зійшов. Зрозуміло, що нам потрібно покращувати – місце в кваліфікації. Ми бачили, що навіть невелика різниця впливає на те, отримаєш ти сьоме чи чотирнадцяте місце в кваліфікації. Нам вкрай необхідно розібратися з цим і піднятися вгору в кваліфікації на тих трасах, де наш болід поводиться найбільш впевнено».
Про групу Renault
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об’єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників.
Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п’яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і Lada), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi.
Повернувшись в Формулу 1 зі своєю заводською командою Renault Sport F1 Team і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.