Renault Sport F1 Team заработала очередные очки в Кубке конструкторов, укрепив свое четвертое место в командном зачете.
На відміну від класифікації, яка пройшла під дощем, в день Гран-прі над Хунгароринг зійшло палюче сонце, і основним завданням для команд став контроль над зносом шин.
І Карлос, і Ніко Хюлькенберг непогано стартували, однак в подальшому ніхто з них не зміг піднятися вище своєї початкової позиції. Ніко йшов десятим в кінці першого кола, але фінішував на дванадцятому місці, вичавлюючи все можливе зі свого боліда після пізньої зупинки для зміни гуми на Ultrasoft. Незважаючи на складності під час останньої гонки, команда зберігає четверте місце в Кубку конструкторів перед літніми канікулами.
- Карлос стартував з п’ятого місця на нових шинах Pirelli (жовті), здійснив пітстоп на 25-му колі і встановив комплект нової гуми Medium (білі).
- Ніко стартував з 13-го місця на нових шинах Soft, зупинився на колі, помінявши їх на новий комплект Medium, а на 50-му колі встановив комплект нової гуми Ultrasoft (пурпурні).
Ніко Хюлькенберг:
«Сьогодні не вдавалося тримати нормальний темп, були складнощі з балансом автомобіля. У підсумку я їхав недостатньо швидко. Минулий вікенд у нас вийшов, а в цей все було зовсім не так вдало, але це – спорт. Коли немає нормального ходу, все стає дуже складно, і я більшу частину часу провів в трафіку, а це важко. Ми думали, ця траса відмінно підходить для нас, тому потрібно зрозуміти, що тут сталося і чому виникли такі складнощі з автомобілем. Ми чекаємо тестів на цьому тижні, після чого буде невелика перерва. Команда, інженери і механіки заслужили на відпочинок».
Карлос Сайнс:
«Не гонка, а одне розчарування. Перше коло на шинах Soft було складним, при цьому я добре стартував, але вже в першому повороті мене «вичавили» з траєкторії, і я втратив кілька позицій. Коли гонка пішла спокійніше, я почав набирати хід і показав кілька швидких кіл до заїзду в бокси. Але трафік тоді не допоміг, і я втратив час в боротьбі з двома McLaren, які випередили мене після першого пітстопу. Потрібно проаналізувати, що сталося, але абсолютно точно можу сказати, що сьогодні ми могли виступити краще».
Сіріл Абітбуль, директор команди:
«Ми розчаровані цією гонкою і знаємо, що здатні на більше. Обидва наших пілота добре стартували, однак потім Карлос втратив кілька місць на першому колі, після чого жоден з них не зміг просунутися вперед. Ми занадто консервативно підійшли до вибору стартових шин і стратегії, крім того, баланс автомобіля був не дуже хороший. Попереду нас чекають два дні тестів тут, на Хунгарорінг, ми постараємося провести роботу над помилками, нам також потрібно розробити кілька нових рішень для другої половини сезону і підготувати ідеї на наступний рік.
Якщо забути про цю гонку, ми можемо вважати, що перша половина сезону відповідала нашим очікуванням, однак ми не можемо бути задоволені нашою позицією в чемпіонаті. Потрібно активізуватися в усіх напрямках, щоб не тільки досягти поставлених на цей рік цілей, але і забезпечити подальший прогрес в рамках нашого довгострокового плану і конкурувати на більш високому рівні в наступні роки».
Про групу Renault
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об’єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників.
Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п’яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi.
Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.