Renault готується до Гран Прі Великобританії
Автодром в Сільверстоуні – один з найвідоміших у світі і домашній для більшості команд Formula 1, в тому числі і для Renault Sport Formula One Team. Крім того, Гран Прі Великобританії – найстарший етап чемпіонату світу. 13 травня 1950 року він був першим в календарі Formula-1, а в 2018 році відбудеться в Сільверстоуні в 52-й раз.
У 1950 році ніхто не знав, чи є у цього чемпіонату майбутнє, кілька попередніх спроб об’єднати численні Гран Прі в єдину серію, щоб визначити кращого гонщика на найкращій машині, закінчилися нічим. Так що для пілотів, які взяли участь у тій гонці, це було просто одне з багатьох змагань. Але саме в Сільверстоуні Formula 1 прийшла в автоспорт всерйоз і надовго – настільки, що вже до початку 80-х Гран Прі, що не входять в залік чемпіонату світу, практично не залишилося.
З тих пір Гран Прі Великобританії незмінно входить в календар чемпіонату – відповідною постійністю може похвалитися тільки італійський етап. За ці роки гонка проводилася на трьох різних трасах, але тоді, в 1950 році, це був саме автодром в Сільверстоуні. Конфігурація траси кілька разів змінювалася, але в загальних рисах збігається з тією, якою гонщики їздили 65 років тому.
У Сільверстоуні важлива ефективність аеродинаміки, а також потужність моторів. Але якщо піде дощ, то передбачити переможця майже неможливо – історія знає чимало найдивовижніших дощових перегонів у Великобританії.
Поул в Сільверстоуні має не надто велике значення – перетворити його в перемогу вдається рідко. У Сільверстоуні можна обганяти, тут дуже важлива стратегія, велике навантаження на машини і часто йде дощ – в загальному, перемогу на цій трасі можна заробити тільки в неділю, а зовсім не в суботу.
Безумовно, Сільверстоун – одне з найбажаніших місць для перемоги для більшості пілотів. Це не тільки легендарна історична траса, а й домашній Гран Прі для більшості команд, сюди приходять співробітники їх баз, зазвичай не мають можливості дивитися гонку своїми очима, зі своїми сім’ями. Взагалі, це один з найбільш відвідуваних Гран-Прі чемпіонату.
Автодром Сільверстоуна – це 52 кола по 5.891 км, в сумі 306.198 км з 18 поворотами. У всі часи траса в Сільверстоуні вважалася дуже швидкісною, але на відміну від, скажімо, Монци, ця швидкість досягалася не за рахунок довгих прямих, а завдяки достатній кількості дуже швидких поворотів. За 65 років поворотів додалося, траса стала трохи повільнішою, але все одно залишається однією з найшвидших в календарі – середня швидкість перевищує 200 км/ч.
Сіріль Абітбуль, керуючий директор Renault Sport Cars:
«Гарні команди відрізняє здатність швидко реагувати на ситуацію і ставати сильнішими. За кілька днів між етапами в Австрії і Великобританії нам потрібно поліпшити надійність машин, розібратися з гумою і повернутися на колишній рівень виступів.
Ми знаємо, що гонка в Сільверстоуні буде непростою, але зробимо все, щоб досягти успіху. Для нас це другий домашній Гран Прі – база команди розташована неподалік, так що фініш двома машинами в очках став би довгоочікуваним результатом на шляху до літньої перерви».
Цікаві факти
- Аеродром в Сільверстоуні під час Другої світової війни використовувався як база американських і британських ВПС. Потім там тренували молодих льотчиків, а коли військові лишили аеродром, в Сільверстоун прийшли гонщики.
- Саме в Сільверстоуні в 2013 році Карлос Сайнс вперше тестував машину Formula-1.
- Перед третім поворотом траси на відрізку в 107 метрів пілоти скинуть швидкість на 178 км/год. Зусилля на педалі гальма складе 140 кг, перевантаження досягнуть 4,7 g, на гальмуванні вивільниться енергія, еквівалентна 1900 кВт.
Про групу Renault
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об’єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п’яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.