Как и в прошлом году, Гран При Японии превратится для Себастьяна Феттеля сценой для финальной возможности возвращения в борьбу за титул.
Якщо у 2017-му його сильно підкосила жахлива пара гонок у Сінгапурі та Малайзії, то цього разу все накопичилося через серію невдалих виступів. У руках Феттеля все ще є болід, на якому можна боротися за перемоги, але щось пішло не так, як треба. Одну-дві помилки ще пробачити можна, але ж його у них було значно більше. І навіть у Сочі можна знайти привід для критики, оскільки він пропустив Льюіса Хемілтона спершу через свою помилку, а потім британцю ще й подарували перемогу… На виході він отримав «-50» замість «-37».
При другому варіанті також був би великий програш, але хіба варто говорити про ціну тих 13 очок за п’ять гонок до фінішу? Але хоч примарний, але шанс у Феттеля залишається. І якщо до цього йому потрібні були лише свої перемоги, то у новій ситуації для титулу вистачить п’яти дублів Ferrari. Так, дуже малоймовірно, але…
Інша справа – Хемілтон. Британець проводить бездоганний сезон, який був затьмарений лише технічним сходом в Австрії і помилками команди під час появи віртуальної машини безпеки. Коли Льюісу це остогидле, то він просто взяв і не послухався, навмисно чи ні, команду у Німеччині – і виграв гонку.
Боротьбу двох особистостей поки що виграє Хемілтон. І якщо ще декілька гонок тому все було в руках Феттеля і лише від нього залежало, чи повернеться він у боротьбу за титул, то зараз все і навіть більше перейшло у руки британця. Йому треба лише зберігати обережність в словах та завчасно не святкувати. Немає сумнівів, що цього британець не робитиме. Він дуже добре вивчив урок дебютного сезону у 2007-му, щоб повторювати подібний сценарій. Від нього вимагається лише стабільність, з чим цього сезону у Льюіса немає проблем.
Отже, наступна серія – Гран Прі Японії. Траса з фірмовим звивистим першим сектором та довгим розгоном на третьому. Тут вже до боротьби може повернутися й Red Bull, але хтозна, як поведе себе старіша версія двигуна. Знову будуть скарги на потужність від Макса Ферстаппена та Даніеля Ріккардо?
Тому Mercedes та Ferrari швидше за все знову між собою розіграють перемогу. Як ми пам’ятаємо, Феттелю треба не просто перемога, а й Кімі Райкконен одразу за спиною, щоб відібрати якомога більше очок у Хемілтона. Але питання є навіть по першому пункту, не кажучи про другий. Чого казати, німцю треба ідеальний сценарій, щоб стати чемпіоном (і так п’ять разів до завершення сезону). Якщо подивитися на весь цей дивний сезон, де багато чого неможливо було передбачити, то питання з чемпіонством можна закривати.
З іншого боку, можливо, на Гран Прі Японії нас очікує нове неповторне диво? Про це мріють вже зневірені вболівальники Феттеля та Скудерії. Звісно, шанси на перемогу і навіть дубль на Сузуці є. Як каже Феттель, він рухається від гонки до гонки – будь що буде.
Не забуваймо і про важливість Кубку конструкторів, де у Ferrari шанси на перемогу більше, ніж особисто у Феттеля. У командному заліку також йде щільна боротьба у середній групі. Renault та Haas знову змагатимуться за крихти у Топ-10, які можуть стати вирішальними у змаганні за четверту позицію. Окрім того, Force India, Toro Rosso та Sauber вирішують, хто займе місця з сьомого по дев’яте. Чи є сенс казати, наскільки важливими для цих команд є зайві десять мільйонів призових? Отож бо й воно. Далі буде!