Гран При США в Остине с самого начала стало «домашним» для Льюиса Хэмилтона, который окрыленно мчится к своему пятому титула чемпиона мира. И дело не только в том, что британец любит американскую культуру и частенько наведывается к своим друзьям в США. Конечно, это тоже важно, но на трассе в Остине он почти непобедим.
Із моменту дебютної гонки в Техасі Хемілтон не виграв лише одну гонку – у 2013-му році Себастьян Феттель, який домінував у сезоні, став переможцем. Також не зайвим буде нагадати, що тоді німець наприкінці чемпіонату виграв дев’ять гонок поспіль, тому важко казати, що у когось іншого були шанси на успіх. У всіх інших випадках в Остіні переміг Хемілтон. У нього своя захоплива серія. І зараз, коли хід чемпіонату 2018-го різко змінився, важко повірити, що хтось може зупинити переможну ходу британця.
На папері основним конкурентом пілота Mercedes є все той же Феттель. На жаль для німця, він разом із командою сам собі зіпсував сезон. І хоча у нього залишаються шанси на титул, але лише теоретичні. Тому Феттелю залишається сподіватися лише на локальні успіхи. Наприклад, чому б не перемогти у Хемілтона «вдома»? Звісно, радості від цього буде мало, але свято британцю зіпсувати можна.
Проте «можна» – це ще не гарантія успіху. Схоже на те, що Mercedes нарешті зрозуміла поведінку власного боліда, а Хемілтон вичавлює з нього весь потенціал. Не секрет, що «срібний» дует дуже комфортно почувається в Остіні, тому можна сміливо назвати його фаворитом. Звісно, така впевненість підкріплюється не дуже гарним становищем у Ferrari – в першу чергу психологічним. Скільки б не казали про те, що ніхто ніколи не здається, але видно, що у Скудерії переживають через втрачений сезон. Можливо, всі думки вже про реванш – але лише у 2019-му.
Також про наступний рік можуть думати і в Red Bull. Команда непогано розпочала рік, але потім недоліки двигуна Renault дали про себе знати. У Мільтон-Кінсі не приховують, що цього року головні сподівання пов’язані з Мексикою, тому Остін, умовно кажучи, вона «попускає». Хіба що за дощових умов вона буде спроможна на щось більше, ніж фініш на п’ятому та шостому місці. Глибше вона точно не зануриться, але чи буде вище – залежить від здатності Ferrari та Mercedes не провалитися.
І якщо у групі фаворитів підсумки сезону більш-менш зрозумілі, то боротьба між середняками триває. Причому, вона вийшла у таку стадію, коли щось прогнозувати – дурне заняття.
Формально Renault залишається головним претендентом на четверте місце. Попри те, що французька команда на попередніх етапах втратила темп, вона може й зберегти за собою невелику перевагу.
Haas намагається наздогнати Renault. Відверто кажучи, шанси на це є. Тим паче, що в теорії їй можуть повернути очки за Італію – тут все залежить від апеляційного суду в Парижі. Але й на трасі Ромен Грожан та Кевін Магнуссен можуть боротися за очки.
Проте проблемою Haas є те, що Force India, Toro Rosso та Sauber також підняли свою форму та регулярно претендують на очки. Це означає лише те, що вони ці очки захочуть відібрати у Haas, яка рахуватиме кожен заліковий бал до завершення сезону.
Та не забуваймо про те, що Renault також у цій боротьбі. І якщо у фаворитів Ф1 виникнуть проблеми на якомусь етапі, то кожному із середняків буде дуже важливо опинитися у правильному місці в потрібний час, щоб набрати якомога більше очок.