Прев’ю Гран Прі Абу-Дабі: фінальна загадка
Ferrari та Mercedes змагалися ледь не на кожному етапі, а на деяких із них на перемогу претендувала також Red Bull. І повною заслугою Хемілтона є якраз те, що він зумів скористатися всіма шансами та був трохи попереду головного конкурента Себастьяна Феттеля. Проте якщо брати етапи окремо, то не можна було назвати Хемілтона абсолютним фаворитом.
Так само буде й в Абу-Дабі. Хто переможе в гонці – невідомо. Чи робить вже завойований Кубок конструкторів фаворитом Mercedes? Звісно, ні. Ferrari намагатиметься виграти гонку. Тим паче після відносного провалу у Бразилії, де Кімі Райкконен хоча й небагато програв переможцю, але за відчуттями він був далеко до перемоги. Не кажучи вже про Феттеля.
Взагалі до всіх трьох команд багато питань щодо їхньої форми. Звідкіля взявся темп у Red Bull? Макс Ферстаппен виграв у Мехіко та мав перемагати у Бразилії, якби не дивне зіткнення з коловим Естебаном Оконом. Частково це пояснюється високогір’ям, на якому двигуни Renault не так сильно поступаються Ferrari та Mercedes. Це вагомий фактор, але частковий. Red Bull відмінно працює з гумою і навіть до цього в США Ферстаппен зумів прорватися з хвоста пелотону на друге місце. Там мови про жодне високогір’я не йшло…
З іншого боку Mercedes почувається не дуже комфортно. Це видно по результатах Валттері Боттаса, який провалився на попередніх етапах. Хемілтон якимось дивом втримався у групі лідерів та навіть переміг у Бразилії, але у нього точно не було найкращого боліда.
Ferrari перебуває десь посередині. Вона то їде добре та виграє гонки, то не може нічого вдіяти із суперниками. Тому знову доводиться лише вгадувати, хто ж буде лідером в Абу-Дабі. Або знову фаворита не буде і ми станемо свідками чудової гонки – було б непогано.
Також буде непогано, якщо Даніель Ріккардо залишить Red Bull без проблем. Австралійця переслідують невдачі, вже всі забули, коли у нього не було технічних відмов, але він заслужив на те, щоб хоча б на останньому етапі за австрійську команду у нього не було неприємностей. Можливо, тоді він зможе фінішувати на подіумі – хто знає, чи дозволить йому потім болід Renault боротися за топ-3.
Звісно, увага буде прикута і до боротьби між середняками. У цій групі фаворит також змінюється чи не кожного етапу. Це буде Renault, Haas, Sauber чи Force India? Кожна з них здатна на те, щоб стати найкращою серед інших.
Щодо командного заліку, то Renault вже майже гарантувала четверте місце. Force India у свою чергу в теорії може обігнати McLaren, проте Sauber програє їй лише шість очок! Тобто є що вигравати та є що втрачати. Тим цікавішою буде боротьба на фінальному етапі.