Прев’ю Гран Прі Бельгії: з пляжу в бій
На щастя у пілотів, команд та вболівальників з’явилося чотири тижні перерви. На щастя, вона вже минула – і всі готові до продовження шаленого сезону, який тримав у напрузі перші 12 етапів.
Що буде після перерви? Допоки немає підстав казати, що якась команда чи пілот отримають впевнену перевагу та спокійно доведуть справу до перемоги. Багато кажуть про те, що цього року у Ferrari найкращий болід, але судячи з турнірного становища це не зовсім так.
Якщо у Скудерії і є перевага, то незначна. Важливішим цього року є стабільність та уникання помилок. З цим не все було гаразд у Феттеля – і саме тому він поступається Хемілтону 24 очки.
Ось у цьому і суть питання – чи зможе Феттель взяти своє на завершальних дев’яти етапах. З одного боку у нього все для цього є, але з іншого – втрачати очки не рекомендовано, а до фінішу сезону залишилося вже не так багато.
Щодо Хемілтона, то йому швидше за все доведеться також працювати на максимумі, щоб боротися з Ferrari. Але є ще варіант, подібний до минулого року, коли після перерви британець методично дочавив головного конкурента. Тоді не обійшлося без подарунків зі сторони Феттеля, але Хемілтон та Mercedes були у кращій формі, ніж у першій половині. Що буде цього разу?
Мабуть, вже не слід серйозно розглядати Red Bull у якості претендента на перемогу в окремих гонках. Можливо все, але наразі команда у не найкращому положенні. У першій половині не все було гаразд з темпом та надійністю, а зараз, коли спливатимуть останні місяці співпраці з Renault, вона майже не буде отримувати допомоги від французького постачальника моторів. Розлучення завжди проходять болісно.
Але пілоти бажатимуть найкращого результату. Макс Ферстаппен на «домашньому» етапі намагатиметься взяти реванш за минулий рік, коли він зупинився на трасі перед помаранчевим схилом над довгою прямою.
Даніель Ріккардо все ж таки захоче попрощатися з командою якомога краще. Австралієць перейде до Renault наступного року, але від нього не можна очікувати підривної діяльності.
У середині пелотону були свої невдахи та переможці у першій половині. Багато мови було про Haas. Вона немов наслідувала приклад Ferrari та разом з нею втратила багато потрібних очок.
Становище у таблиці було б геть іншим, якби Кевін Магнуссен та (в першу чергу) Ромен Грожан здобували б «свої очки». Було зроблено багато помилок командою та гонщиками – і це вони мають виправити у фінальній серії.
Renault поки що користається подарунками долі. Але чітко треба розуміти, що так буде не завжди і треба розвивати болід. Поки що з прогресом французької команди все гаразд, але кожен наступний крок буде важчим. І цей крок треба робити вже у 2018-му, щоб зберегти за собою четверте місце у Кубку конструкторів.