X

Практики Гран Прі Японії: танці Хемілтона

Похоже, Льюис Хэмилтон и команда Mercedes на Гран При Японии окончательно перешли на режим полета по своим очередными титулами. Еще несколько гонок назад можно было говорить, что в Ferrari самый быстрый болид и у Себастьяна Феттеля есть немалые шансы на успех, но с каждым последующим этапом он проигрывал Хэмилтону все больше.

Якщо Феттель не змінить становище на Гран Прі Японії, то він поховає свої шанси на чемпіонство. Але для успіху йому треба зробити багато чого. І головне – переграти окриленого Хемілтона.

Британець демонстрував неймовірні виступи на попередніх етапах, а в Японії взагалі не стримував позитивних емоцій. Справжнім хітом став його посил команді по радіо: «Це неймовірний трек. Я переживаю найкращий день».

Траса Сузука вимагає не лише гарного боліда, але й здібностей від пілота. І якщо подібні слова гонщик каже вже на тренуванні, то тут висновок може бути лише один – Mercedes та Хемілтон готові до чергової перемоги. Звісно, гарантій цьому немає жодних, оскільки минули лише п’ятничні практики – на них складно про щось говорити впевнено.

Але ще ніколи цього сезону не було настільки сильної впевненості у перевазі одного гонщика та команди. Що й казати – навіть Валттері Боттас, який багато програв Хемілтону, також впевнено переграв конкурентів з інших команд. Невже Ferrari здатна за день значно додати і довести, що це була лише гра у схованки. Звісно, така ймовірність є, але це більше схоже на марні сподівання вболівальників Скудерії – хочеться вірити, що інтрига ще жива.

І в такій ситуації не варто робити інші складні розрахунки та гадати, яким чином у цю боротьбу може втрутитися Red Bull. Якщо Скудерія програватиме Срібним стрілам, то виступи австрійської команди її не мають цікавити.

На папері етап в Японії мав би добре підходити для Red Bull. Звивистий перший сектор немов створений для болідів із гарною аеродинамікою, проте далі по трасі – довгі прямі, на яких двигуни Renault продовжують втрачати багато часу.

У цій ситуації значно більше цікавить виступ молодшої команди Toro Rosso, яка перейшла на третю специфікацію двигунів Honda. Кажуть, що японці нарешті досягли очікуваного прориву та вперше за чотири роки перевершили Renault.

Точні розрахунки побачать лише спеціалісти, але на практиках Гран Прі Японії П’єр Гаслі та Брендон Хартлі були близькими до топ-10. Якщо цей прогрес підтвердиться далі, то в Red Bull можуть відкорковувати шампанське – ставка на 2019 рік може зіграти. І це насамперед піде на користь всієї Формули 1.

Але у найближчій перспективі форма Toro Rosso може вплинути на боротьбу у Кубку конструкторів. По-перше, команда здатна відбирати очки у Haas та Renault, які претендують на четверту позицію, а по-друге – італійській команді також потрібні очки у боротьбі із Sauber та, можливо, Force India.

Наприкінці сезону становище у командній боротьбі змінилося. Так, найшвидшою стала Force India, але вона втратила всі очки, зароблені до Бельгії. А тепер ще й Toro Rosso може почати претендувати на високі місця. Haas та Renault точно треба попітніти, щоб заробити свої очки.