Практики Гран Прі Великої Британії: гра у схованки, проблеми Ферстаппена
Чому акцент на британському гонщику? Просто тому, що коли все йде гладенько і дії відбуваються на улюблених трасах Льюіса, то йому майже ніколи не буває рівних. Звісно, без виключень не обходиться, але вони лише підтверджують правило.
Але ідеальною ситуацію в Mercedes вже не назвеш. Валттері Боттас після проблем із гідравлікою в Австрії отримав вже третій двигун на сезон. У команді спробують привести до тями другий двигун, але в найкращому випадку фінський пілот завершить сезон з цими двома наявними двигунами другої специфікації. Тобто на оновлення може не розраховувати. В інакшому випадку – штраф.
На Боттаса звалилося чимало неприємностей цього сезону. За деяких умов він навіть міг виграти три Гран Прі та й взагалі лідирувати у сезоні, але не судилося. Інший такий «герой» – Макс Ферстаппен. Якщо брати до уваги лише три останні гонки, то він набрав найбільше очок серез всіх пілотів, але вже в Британції він знову повернувся до проблем.
Для початку у першій практиці Гран Прі Великої Британії у нього відмовила коробка передач, а на першому ж швидкому колі у другому тренуванні його розвернуло та понесло у стіну. Аварія завершилася пошкодженою задньою підвіскою. У подібних випадках залишається лише сподіватися, що на його боліді не доведеться замінювати коробку передач. Інакше Ферстаппен знову ризикує втратити багато очок.
Щодо швидкості на трасі, то поки що у нас є два лідери. І навіть трохи дивно бачити Себастьяна Феттеля на верхньому рядку протоколу другої практики. Ferrari зазвичай у п’ятницю виступає гірше за конкурентів, проте цього разу вийшло навпаки. Хоча цікавий факт у тому, що час Хемілтона у першому тренуванні був краще за час Феттеля у другому.
Також на Гран Прі Великої Британії відбулася важлива прем’єра – дебют гуми Ice Blue Hard. Це найжорсткіший тип шин Pirelli, але допоки команди не ризикують робити на нього ставку. Його випробували лише ті, хто привіз на етап по два комплекти (наприклад, Боттас та Ферстаппен) – і завдяки цьому команди знатимуть, чи варто покладатися на цю гуму в гонці. У Ferrari такої інформації буде менше.
Особливої уваги заслуговує боротьба у середній групі. На статус четвертої команди в Сільверстоуні предендують одразу декілька колективів. Це Renault, McLaren, Haas, Force India та Sauber. Чимало претендентів на Топ-10, а все вирішуватимуть маленькі деталі та частки секунди у кваліфікації.
Як і Ферстаппен, до «чорної» справи повернувся Ромен Грожан. Француз був найкращим середняком у першій практиці, але також потрапив у серйозну аварію. Болід був пошкоджений настільки, що команді Haas взагалі довелося будувати новий болід, тому пілот пропустив друге тренування.
За таких щільних результатів це може стати мінусом. Але це не хвилює інших претендентів. Поставити на когось конкренто неможливо, хоча Renault знову може виграти за рахунок стабільності, що бувало не раз цього вікенду.
Навіть McLaren, яка на попередніх етапах провалювалася, виглядає дуже пристойно, а Фернандо Алонсо навіть став шостим у другій практиці. Невже зміни у керівництві одразу подіяли? У технічному виді спорту це неможливо. Чи ні?