X

Практики Гран Прі США: новий провал Феттеля

Когда казалось, что Себастьян Феттель и Ferrari собрали уже все возможные варианты потерять очки, наступает новый этап - и новая ошибка. Положение немецкого пилота было хуже не придумаешь, ему уж точно надо было только побеждать и ждать провала Льюиса Хэмилтона, но во второй части сезона что-то пошло не так.

Практики Гран Прі США не мали б бути насиченими на події, оскільки синоптики на перші два дні прогнозували дощ. Так, вони інколи помиляються, проте не цього разу: обидва тренування пройшли на вологій трасі. В цих двох випадках на чолі пелотону завершив сесії Хемілтон, причому, з величезною перевагою А пілоти Ferrari явно не демонстрували найвищий темп та програвали британцю декілька секунд.

У другій практиці вони взагалі були позаду на п’ять секунд, тому це вочевидь свідчило про те, що в Скудерії вирішували якісь свої завдання – можливо, хотіли розібратися, що у них не так із темпом за дощових умов.

Але точно своє завдання ускладнив Феттель. І тепер чемпіонство Хемілтона вже в Остіні, де йому для цього треба перемагати та при цьому головний конкурент не фінішуває вище третього місця, виглядає реальною справою.

Чому? Феттель отримав штраф у три позиції на стартовій решітці через недостатнє сповільнення під час появи червоних прапорів у першій практиці. Це грубе порушення і судді вже карали пілотів за подібні вчинки. Так, можна згадати випадок в Німеччині, коли у Хемілтона не стали забирати перемогу через зрізку траси, але це інший епізод і він точно не означає, що Феттелю можна порушувати правила, бо не покарають.

Таким чином, Феттель буде стартувати принаймні четвертим. Скоріше за все позаду двох Mercedes та Кімі Райкконена. І якщо фіна ще можна буде якось обігнати, то що робити зі Срібними стрілами? І це ще при оптимальних результатах кваліфікації. А якщо попереду будуть ще й гонщики Red Bull?

Кваліфікація теж має бути дощовою і, мабуть, у Ferrari знову буде не все гаразд. Але навіщо було псувати собі і без того погану ситуацію?

У боротьбі в середній групі після практик неможливо було зробити якісь висновки. Воно й не дивно, оскільки тут пілоти мають однаковий темп та все залежить від спроб у кваліфікації, а потім від стратегії в гонці. Принаймні тут буде цікаво. А найвікавіше – чи зможе американська команда Haas знову скоротити відставання від Renault. Кожне очко на вагу золота і чим ближче до завершення сезону – тим ціннішим є кожне очко.