Гран При России – очередной шанс для Себастьяна Феттеля и Ferrari вернуться в игру. Но это только на бумаге. Казалось, что ключевой момент произошел в Бельгии, когда немец переиграл Льюиса Хэмилтона, но потом британец болезненно для Скудерии отыгрался.
Проте Ferrari ще не на колінах. І не варто сильно дивитися на результати перших практик Гран Прі Росії, де пілоти Скудерії були не на найвищих позиціях. Свою роль, як і завжди, зіграли різні програми конкурентів на тренуваннях.
Головне – цього разу Феттелю вдалося нормально попрацювати на трасі. Тепер він у кращому становищі, ніж у Сінгапурі, але чи допоможе це?
Ключовим фактором в Сочі має стати робота гуми, яка ледь зношується на гладенькій трасі. Що цікаво, серед фаворитів лише Скудерія зробила основну ставку на Hypresoft, а ось у Mercedes зробили консервативний вибір.
Це позначилося і на тренуваннях. Якщо Ferrari в основному працювали на найм’якіших шинах, то Хемілтон та Валттері Боттас здебільшого відпрацьовували темп на Ultrasoft та Soft.
Звісно, Ferrari має краще підготуватися до кваліфікації. І якщо Феттель чи Райкконен не будуть на поулі – це буде дуже поганий знак.
Але навіть якщо червоний болід буде першим, йому не гарантована перемога в гонці. Знову ж таки, у Mercedes краще вивчили темп на довгій дистанції. Хтозна, як це вплине на гонку, де навряд чи буде багато обгонів. А ось на різній тактиці піт-стопів переграти суперників можна буде…
На швидкому колі пілоти Mercedes виглядали теж дуже непогано і навіть формально стали найшвидшими у другій практиці. Проте тут Скудерія швидше за все приховала чимало таємниць. Принаймні, на це сподіваються її вболівальники.
Не забуваймо і про важливість старту гонки, який може перекреслити результати кваліфікації. Тому, як і завжди, свою роль відіграють багато факторів. Але це не значить, що за поул не варто боротися. У суботу Феттелю треба його брати. Інакше…
Забули про Red Bull? Ні. У цієї команди немає шансів на успіх. І справа не в тому, що її болідам знову не вистачає потужності Renault. У всьому винна заміна цього самого двигуна та штрафи, які відкинуть Макса Ферстаппена та Даніеля Ріккардо у хвіст пелотону. Там же стартуватимуть гонщики Toro Rosso та Фернандо Алонсо.
Буде своя боротьба за «перемогу» і в середній групі. Хоча розриви тут невеликі, але незначна перевага була у Force India, яка знову претендує на багато очок. Схоже на те, що її пілотам найважливіше буде уникнути всяких дурниць, які вони полюбляють.
Renault та Haas зовсім поруч. І саме вони є головними претендентами на четверте місце у Кубку конструкторів. Для них добре те, що Force India у Бельгії розпочала з нуля, інакше шанси якщо і були б, то мізерні. А так доля подарувала їм шанс на високий результат наприкінці сезону.
І навіть якщо Force India їх випереджатиме, є сенс боротися навіть за 1-2 очки в гонці. Хто їх здобуде на Гран Прі Росії? Ніхто не ризикне відповісти.