X

Кваліфікація Гран Прі Угорщини: щастя на голову Mercedes

Перед началом Гран При Венгрии главными фаворитами на победу считались команды Ferrari и Red Bull. Это было потому, что извилистая трасса в Будапеште лучше подходила тем, кто имеет зависимость от силовой установки.

Але насправді це буле лише інерція, тому що повного домінування Mercedes вже давно немає. А коли додається до всіх параметрів дощ, то взагалі можна забувати про всю теорію.

Саме дощ пішов у суботу, а найбільша його інтенсивність припала на вирішальні сегменти кваліфікації. І саме тоді Mercedes та особливо Льюіс Хемілтон продемонстрували свої найкращі якості. Як тут не згадати минулорічний Гран Прі Сінгапуру, коли на початку гонки був дощ і Хемілтон просто знищував Даніеля Ріккардо.

На вологій трасі британський пілот завжди почувається дуже комфортно (привіт, Гран Прі Німеччини), тому після зміни погодних умов вже його можна було вважати фаворитом.

До того ж, фактично самоусунулися пілоти Red Bull. Даніель Ріккардо взагалі не потрапив до фінального сегмента, а Макс Ферстаппен у боротьбі за поул програв не лише Mercedes та Ferrari, але й Карлосу Сайнсу на Renault та П’єру Гаслі на Toro Rosso! Це був справді шокуючий підсумок, оскільки Ферстаппена та Ріккардо завжди відносять до пілотів, які дуже добре виступають на вологій трасі.

Що сталося з темпом Red Bull – загадка. Ще прикліше від того, що відіграватися в Угорщині буде вкрай важко. Навіть випередити Сайнса та Гаслі буде непростим завданням, тому щоб розраховувати на успіх, потрібне чергове диво. Але не можна гарантувати, що його не станеться – все ще можливо.

Але проблеми Red Bull далекі від чемпіонської боротьби. Ще прикріше Феттелю, який стартуватиме лише четвертим: він програв Mercedes та Кімі Райкконену. На диво фін краще за напарника проїхав у дощ – важко пригадати, коли подібне було раніше.

Тобто, у проблемах німця можливо винен не лише болід, який не досить комфортно почувається на вологій трасі, але й сам пілот. Якби він випередив хоча б Райкконена, можна було шукати інші пояснення програшу.

Сайнс піднімає Renault

Блискучу кваліфікацію провів Карлос Сайнс. По-перше, він випередив Ніко Хюлькенберга, який не пройшов до Q3, а по-друге у чесній боротьбі виборов п’яту позицію. Зазвичай для цього потрібні якісь проблеми у пілотів з топ-6, але цього разу саме швидкість на вологій трасі стала визначальною. Крім того, після першої серії кіл у Q3 Сайнс взагалі перебував на третій позиції, але потім його випередили.

Також приємно здивувала Toro Rosso. У неї гарне шасі, але якщо Red Bull не реалізувала цей фактор, то молодша команда сповна цим скористалася. Гаслі став шостим, випередивши Ферстаппена, а Брендон Хартлі стартуватиме одразу позаду нідерландця. Як вам такий підсумок? Вочевидь, команда розраховує на гарний результат, оскільки її позиції в Кубку конструкторів помітно похитнулися в останніх гонках.

Хто неприємно здивувала, так це Force India. Індійська команда взагалі переживає скрутний час, вона опинилася на грані банкрутства, а у кваліфікації її пілоти не пройшли навіть перший сегмент… Це швидше збіг обставин, але хтозна, як воно насправді.