X

Кваліфікація Гран Прі Сінгапуру: попри всі прогнози

Новый этап - и новые неожиданности. Хотя к ним уже привыкаешь. Создается впечатление, что гонки в этом сезоне завершаются так, как должны завершаться. И если у вас есть какой-то фаворит этапа - ставьте против него.

Безліч разів казалося, що траса в Сінгапурі краще підходить для Ferrari та Red Bull. Навіть в епоху домінування Mercedes у німецької команди тут були серйозні проблеми, що й казати про період, коли її конкуренти почали виступати значно краще.

Але знову доводиться констатувати те, що Льюіс Хемілтон завдяки власним вмінням здобув поул, який має величезне значення перед стартом вуличної гонки. Так, у неділю може статися все, але британець буде в найкращій позиції – і якщо не станеться нічого непередбачуваного, то саме у нього будуть всі шанси на перемогу.

У цій позиції зобов’язаний був бути Себастьян Феттель, який і без цього багато помиляється. Цього сезону він може здобути титул, проте поки що доля грає проти нього. І на невезіння не можна ображатися, оскільки у всіх бідах німець винен сам.

У Сінгапурі він стартуватиме лише третім. Його випередив не лише Хемілтон, але й Макс Ферстаппен на Red Bull. Нідерландець теж хоче перемогти на етапі, тому старт в гонці матиме дуже важливе значення. Можливо, все складеться на користь Феттеля. Або ж навпаки – все стане ще гірше для нього. І тут не вгадаєш, як буде.

Складно судити і про гоночний темп. Це буде дуже довга гонка, у яку напевне втрутиться поява машини безпеки. І кому ж із нею пощастить? Та й для стратегічних варіантів тут простір, не кажучи вже про те, що вони були навіть в Монці.

Тобто Хемілтон отримав право «подати на матч», але у суперників ще є шанс виграти його подачу. Коло британця вийшло справді фантастичним, але одразу пригадується Австралія, де він майже так само розгромив усіх у кваліфікації. І чим тоді все закінчилося? А в Сінгапурі проти нього буде не лише Феттель, а й Ферстаппен. Отже є шанси на цікаву гонку.

Як і завжди, своя боротьба триває у середній групі пелотону. І тут теж вийшов дещо несподіваний результат. Найкраще серед усіх тут виступила команда Racing Point Force India, яка після початку нового життя в Спа продовжує всіх дивувати.

І якщо в Бельгії та Італії форму команди можна було пояснити трасами, які для неї підходять, то що ж сталося в Сінгапурі? Невже оновлення одразу запрацювали?

Якщо так, то команда може сподіватися на дивовижний камбек перед завершенням сезону. Якби у неї не забрали очки до Бельгії, то вона вже було б четвертою у Кубку конструкторів – так може вона здатна випередити Renault та Haas навіть за наких несприятливих умов? Якщо це буде так – це буде маленьке диво у Формулі 1, яке відбуватиметься на тлі боротьби за титул.

А поки що Renault та Haas неідеально провели кваліфікацію в Сінгапурі. Знову ж таки, у гонці може все перевернутися. І це шанс для всіх середняків, оскільки лідери можуть помилятися та дарувати шанси на вищі місця. І хто ж цим скористається?