За два этапа до финиша сезона перед командой Ferrari стояла четкая задача – ей крайне необходимо выигрывать очки в Mercedes на каждой гонке. Без исключений и оправданий. Иначе Кубок конструкторов снова будет у немецкой команды, у которой перед Гран При Бразилии было 55 очков преимущества.
Результати кваліфікації були вдалими для Mercedes, проте є балато «але». Хоча Льюіс Хемілтон стартуватиме з поулу, а Валттері Боттас з третього місця, у Скудерії ще є шанс відігратися.
Ferrari явно розраховує на хаос в гонці, щоб відіграти якомога більше очок. Основні сподівання були на дощ, проте у п’ятницю та суботу його майже не було, хоча обіцяли. У боротьбі за поул траса місцями була вологою, проте пілоти всі свої спроби виконали на сліках, тому дощ не дуже сильно вплинув на перебіг подій.
Хоча вирішальна боротьба у третьому сегменті була дуже напруженою, багато важливих подій сталося ще у другій частині. Зі спортивної точки зору вдало зіграла Ferrari. Себастьян Феттель та Кімі Райкконен з’явилися спершу на Supersoft, але одразу поїхали в бокси за Soft, проїхали гарні спроби та отримали право стартувати на кращій гумі.
У Mercedes та Red Bull після кіл на Supersoft вирішили покращити свої кола на Soft, але не змогли. Якщо у Японії Ferrari зробила грубу помилку у кваліфікації, то цього разу ризик виправдався.
Було ще два епізоди, які могли вплинути на стартову позицію Хемілтона та Феттеля. Британець ледь не розминувся із Сергієм Сироткіним. Здавалося, Хемілтон завадив пілоту Williams, але виявилося, що саме росіянин був неправий – він також був на прогрівочному колі та нахабно обігнав гонщика Mercedes.
У свою чергу Феттель мав інцидент на зважуванні. Судді періодично вибірково обирають для цього пілотів – німець обурився, збив конус, не заглушив двигун та навіть зламав ваги. Йому загрожувала дискваліфікація та старт із останнього міста, але судді «пробачили» його – винесли догану та оштрафували на 25 тисяч євро.
У боротьбі за поул Хемілтон менш ніж на 0,1 секунди випередив Феттеля. Це знову була історія про те, що британець вміє виривати поули – для нього це був вже десятий за сезон! Але стартуватиме він на Supersoft, що в теорії може бути недоліком, якщо погода буде суха.
Дощовий прогноз зберігається на гонку, тому вся історія з вибором гуми може обійтися без «наслідків» – що поробиш, якщо доведеться перевзуватися у проміжну чи дощову гуму.
У такому випадку у боротьбі за перемогу може опинитися Макс Ферстаппен, який не мав шансів у кваліфікації у боротьбі з Ferrari та Mercedes. Менше шансів буде у нього напарників Даніеля Ріккардо. Хоча австралієць показав шостий час, але через штраф стартуватиме 11-м, тому хоча б на початку гонки, але втратить трохи часу за гонщиками середньої групи.
У цій самій середній групі взагалі склалася цікава ситуація. Маркус Ерікссон на Sauber провів найкращу кваліфікацію у кар’єрі та показав сьомий час, а завдяки штрафу Ріккардо піднявся на шосту позицію. Одразу за ним стартуватиме напарник Шарль Леклер – хто б міг подумати, що швейцарська команда здатна виступити настільки сильно.
У Sauber з’явився класний шанс закріпитися на восьмому місці у Кубку конструкторів, але цікавішою є боротьба за четверте місце. Haas мала скористатися невдалим виступом Renault, але на старті Ромен Грожан буде лише восьмим, а Кевін Магнуссен – десятим. Так, команда може заробити очки, але їй хочеться значно більше. Можливо, допоможе хаос у дощ.
Ну а найгіршою командою стала McLaren. Хоча від неї були цікаві новини: Фернандо Алонсо підтвердив свою участь на Інді-500 наступного року. Що ж, чекаємо!