После завершения квалификации Льюис Хэмилтон сказал, что в гонке обладателю поула Себастьяну Феттелю будет непросто. Новости в этом нет – у немецкого гонщика, как и у британского, в этом году еще не было простых гонок. Им постоянно приходилось бороться с теми или иными проблемами.
Справа в іншому. Вірите чи ні, але Феттель втретє поспіль стартуватиме з поулу. Причому, він знову переграв Mercedes досить впевнено. Не з величезним запасом, але навіть зіпсована друга спроба у третьому сегменті не завадила йому зберегти за собою першу позицію. Тобто, у німця був потенціал для ще кращого кола.
І цей потенціал ледь не розкрив його напарник Кімі Райкконен. Фін значно покращив виступи цього року, але йому постійно чогось не вистачає. У фінальному сегменті він помилився у першій та другій спробі. Причому, у другому випадку їхав з найшвидшими першим та другим секторами – і якби не помилка перед виходом на довжелезну пряму, то бути йому на поулі…
Але помилка у цьому місці означала втрату швидкості на всій 2-кілометровій прямій, тому Райкконен взагалі став лише шостим. Пропустив він уперед не лише дует Mercedes, але й пару з Red Bull.
Цікаво, що Даніель Ріккардо переграв Макса Ферстаппена. Нідерландець поскаржився на те, що пересидів у боксах, коли намагався якомога краще підготувати болід до вирішальної спроби, але ж ми знаємо, що боротьба у кваліфікації складається з багатьох факторів. І вибір моменту виїзду на трасу також впливає на загальну картину.
В цілому ж результати обіцяють цікаву гонку. У другому сегменті всі лідери спробували проїхати кола на трохи жорсткішому Supersoft. Це вдалося лише п’яти гонщикам із групи фаворитів. Виключенням став Райкконен, який, знову ж таки, не уникнув помилки. Фін змушений був провести коло на Ultrasoft – тому і стартуватиме на цій гумі.
Це означає, що за чистою швидкістю він може бути найшвидшим на перших колах, але рушить із місця лише шостим. Як цей фактор вплине на перебіг цілої гонки – загадка. І не забуваймо, що в Баку висока ймовірність появи машини безпеки, тому стратегія може миттю стати козирем для будь-якого гонщика з Топ-6.
Коли Хемілтон казав про важку гонку для Феттеля, він також мав на увазі, що у Mercedes непоганий темп на гоночній дистанції. Принаймні одне місце для обгонів у Баку точно є, тому… Британцю залишається лише виконати свою справу не словом, а ділом. Але чи вийде це у нього?
May the FORCE be with you
Як і прогнозувалося, Force India є четвертою силою в Баку. Естебан Окон не мав жодних проблем протягом кваліфікації, легко пройшов до Q2, потім до Q3, а в підсумку став сьомим.
Він лише на 0,024 секунди випередив напарника Серхіо Переса. Мексиканець мав приводи для хвилювання, оскільки перегальмував у першому сегменті, а потім вирішив ризикнути та на зіпсованій гумі пройшов до Q2. Він стабільно поступався Окону, але в підсумку програв йому не так багато.
Дві Force India на четвертому стартовому ряді. Вони знову поруч і знову є шанси на повторення «бійки». І хоча команда дала зрозуміти, чим може для них завершитися аварія, впевненості в тому, що пілоти уникнуть контакту між собою, немає.
І на це «сподіватимуться» пілоти за ними. На п’ятому ряді мали опинитися гонщики Renault, але Ніко Хюлькенберг, який вчетверте поспіль переграв Карлоса Сайнса, втратить п’ять позицій через заміну коробки передач. Тому саме Сайнс допоки є рушійною силою команди в Баку – він має скористатися своїм доволі непоганим шансом на очки. І чекати, що попереду хтось буде втрачати позиції.