Квалификация Гран При Австрии: на грани
І чим менше коло, тим менші відставання і, відповідно, перевага над суперниками. Чи варто зайвий раз говорити про важливість проходження буквально кожного повороту кола. І хто помилиться єдиний раз – той вибуває із боротьби за титул.
У підсумку ми дійсно стали свідками захопливого видовища, хоча комусь може бракувало боротьби за поул декількох команд. У реальності головними претендентами на поул були два пілоти Mercedes – Льюіс Хемілтон та Валттері Боттас.
Фінський гонщик минулого року стартував тут із поулу, тому можна було говорити, що він почувається на цій трасі добре. І цього разу Боттас стартуватиме на першому місці, але ж у нього була перевага лише у 0,019 секунди! У реальному житті ця «різниця» непомітна зовсім. І знову повертаємося до важливості кожної ділянки траси для повного кола…
У Ferrari не було шансів на поул, але у неї ставка на гонку. Другий сегмент Себастьян Феттель та Кімі Райкконен провели на Ultrasoft, у той час як Mercedes – на Supersoft. Як і у Франції, на старті гонки у гонщиків Скудерії буде м’якіша гума, але там ми нічого не дізналися про потенціал цієї стратегії через провал як Себа, так і Кімі на старті гонки (в різному ступені). У німця знову буде шанс на атаку якщо не перед першим поворотом, то також перед третім та четвертим, які йдуть за довгими прямими. Цікавий старт гарантований. Ще б не забути про внутрішню боротьбу Mercedes – і тоді взагалі все дуже гарно.
Але це лише «прогнози», а по факту доводиться також констатувати провал Red Bull у кваліфікації. Команда отримала можливість використання кваліфікаційного режиму двигуна Renault, але з цього нічого не вийшло. Можливо, поки що, що у заводської французької команди також не все було гаразд.
Що й казати, якщо Red Bull не лише не боролася за поул, але й вела реальну боротьбу за місця з… Haas! Ще у другому сегменті у Даніеля Ріккардо ледь не виникли проблеми. Як і Макс Ферстаппен, він намагався подолати швидке коло на Supersoft, щоб стартувати на цьому комплекті, але якщо нідерландець без проблем виконав своє завдання, то австралійцю для цього знадобилося декілька спроб.
У третьому сегменті Ромен Грожан на Haas навіть випередив обидва Red Bull у першій спробі, проте від повної ганьби австрійську команду врятував Ферстаппен, який зрештою «аж» на 0,052 секунди. У свою чергу Ріккардо стартуватиме позаду француза, який у перших восьми гонках не набрав жодного очка. І тепер Грожану буде дуже складно не потрапити до Топ-10 в гонці, але якщо він це зробить і цього разу, то треба буде йти до ворожки.
Відповідно, Haas стала найкращою у групі середняків. Кевін Магнуссен стартуватиме позаду Ріккардо, а ось за данцем будуть два гонщики Renault. Подібні результати французької команди оцінити однозначно складно. З одної сторони Карлос Сайнс та Ніко Хюлькенберг виступають дуже стабільно у всіх сесіях, але не завжди вони найкращі середняки.
Так, стабільні очки дозволяють втримувати четверте місце у Кубку конструкторів, але та ж сама команда Haas цього року зробила дуже багато подарунків суперникам. І знову в американського колективу є шанс на пристойні очки, але не можна бути впевненим, що він майстерно забере своє. А ось Renault на це здатна і як мінімум декілька очок мусить забрати зі Шпільберга.