В команде Red Bull задолго до начала Гран При Мексики планировали получить хороший результат. Конечно, прошлогодняя победа Макса Ферстаппена в Мехико намекала, что высокогорья может позволить двигателям Renault не слишком сильно уступать Ferrari и Mercedes. Главной задачей в этом случае было «простым» – доехать до финиша.
Австрійська команда зазделегіть підготувалася до Гран Прі Мексики та навіть завчасно встановила «зайву» силову установку другої специфікації на боліди ще на етапі в Сочі. Справа в тому, що третій варіант двигуна міг не витримати в Мехіко, тому у Red Bull вирішила отримати штраф раніше, щоб не мати цих проблем на етапі, де вона претендувала на перемогу.
Вже на практиках Ферстаппен та Даніель Ріккардо почали доводити, що сподівання Red Bull були не марними. Вони реально були найкращими на тренуваннях та серйозно випереджали конкурентів з Ferrari та Mercedes, які намагалися розібратися з власним темпом.
Головною проблемою для всіх на Гран Прі Мексики стала гума Hypersoft. Через високогір’я боліди були налаштовані на високу притискну силу, але все одно їхали швидко. Пілоти буквально ковзали по трасі, що руйнувало найм’якішу гуму. Вочевидь, всі намагалися уникнути її використання в гонці.
У кваліфікації Гран Прі Мексики Red Bull вперше з 2013-го здобула весь перший ряд стартового поля. Поул хотів взяти Макс, оскільки це зробило б його наймолодшим в історії володарем поул-позиції, але свято зіпсував Ріккардо, який був лише на 0,026 секунди швидше за напарника.
Хоча Mercedes та Ferrari пришвидшилися у боротьбі за поул, але Льюіс Хемілтон та Себастьян Феттель нічого не могли вдіяти з Red Bull – на Гран Прі Мексики вони стартували позаду них. Всі фаворити розпочинали боротьбу на Ultrasoft, але все одно ніхто не був позбавлений можливих проблем із гумою в гонці.
Поул-сіттер Ріккардо одразу собі все зіпсував. Австралієць жахливо рушив із місця, миттю пропустив Ферстаппена та Хемілтона і ледь втрамав третю позицію у боротьбі з Валттері Боттасом. Водночас із цим британець взагалі міг стати лідером, але Ферстаппен був на внутрішній траєкторії перед першим поворотом, загальмував пізніше та втримався на першій позиції.
У свою чергу Феттель також не дуже вдало розпочав гонку, але швидко відігрався, випередив Боттаса та повернувся на четверту стартову позицію.
Перша серія піт-стопів настала дуже швидко. Навіть на Ultrasoft лідери змушені були зупинятися рано. Спершу на 12-му колі це зробили пілоти Mercedes, а потім піт-стопи виконали Ріккардо та Ферстаппен. Ключовим моментом було те, що Ferrari залишилися на трасі. По-перше, Феттель тримав непоганий темп, а по-друге – Кімі Райкконен почав стримувати Хемілтона та Ріккардо, які після зупинок опинилися за спиною фіна.
Скудерія цього разу зіграла відмінно. Феттель зупинився на 17 колі, на той момент програвав Ріккардо близько чотирьох секунд, але мав свіжішу гуму та поїхав швидше. Вже на 30 колі він почав пресингувати Даніеля. Його спроби перервала поява віртуальної машини безпеки, яка «з’явилася» через зупинку Карлоса Сайнса – на той момент припинив боротьбу две другий пілот з мотором Renault, оскільки на перших колах через відмову техніки зійшов Фернандо Алонсо.
Після рестарту Феттель продовжив атакувати Ріккардо та пройшов його – не без допомоги колових Шарля Леклера та Серхіо Переса, які вели очну боротьбу. Але цікавіше те, що німець продовжив їхати швидко, за декілька кіл відіграв три секунди у Хемілтона та фактично з першої ж спроби пройшов британця.
Попереду Феттеля залишався лише Ферстаппен, але німець разом із Хемілтоном змушені були зупинитися в боксах ще раз. Макс був у безпеці та зробив безпрограшний піт-стоп, а ось Ріккардо залишився на трасі на старій гумі Supersoft – і отримав шанс фінішувати попереду Феттеля.
Хоча Себастьян після другого піт-споту був швидше, обігнати Ріккардо цього разу було не так просто. пілот Red Bull вдало оборонявся та не давав до себе наблизитися супернику на довжелезній прямій. І все б нічого, але за 10 кіл до фінішу у нього теж відмовила техніка.
Таким чином, Феттель фінішував позаду Ферстаппена, а на подіум також піднявся Райкконен, який із однією зупинкою випередив обидва боліди Mercedes, у яких були величезні проблеми з гумою. Але четвертого місця вистачило Хемілтону для того, щоб офіційно стати чемпіоном світу. Вже вп’яте у кар’єрі.
Боротьбу середняків виграв Ніко Хюлькенберг на Renault. Його напарник Сайнс був попереду нього на момент свого сходу, тому німцю трохи пощастило. Пощастило йому і в тому, що обидва пілоти Force India мали різні проблеми: Естебан Окон на старті пошкодив переднє антикрило, а у Серхіо Переса відмовили гальма посеред дистанції.
Цим скористався Леклер, який на Гран Прі Мексики фінішував сьомим. Монегаску сильно допоміг Маркус Ерікссон, який прикривав напарника, але також фінішував в очковій зоні. Несподівано попереду нього опинився Стоффель Вандорн на McLaren, який зупинився лише один раз і це принесло йому користь.