X

Гран Прі Японії: і знову Хемілтон

Льюис Хэмилтон на Mercedes еще в субботу на Гран При Японии понял, что у него будет прекрасный шанс на победу в гонке. За него был и старт с поула, и напарник Валттери Боттас, который начинал борьбу со второго места и в случае чего раз мог сдержать соперников.

Проте цього разу за послугами до Боттаса не зверталися – Хемілтон сам зробив свій ідеальний Гран Прі. Слідом за чудовим колом у кваліфікації він так само впевнено провів цілу гонку: на старті зберіг за собою першу позицію, провів довгий перший відрізок та навіть йшов до Великого Шолома, але найкраще коло в гонці у нього відібрав інший пілот. Цим пілотом був Себастьян Феттель, для якого цей здобуток фактично нічого не значить, але хоча б якось він «зіпсував» гонку Хемілтону.

Проблема в тому, що Феттель зіпсував самому собі Гран Прі ще більше. Старт із восьмого місця не міг обіцяти йому значних здобутків у гонці, проте німець спробував відігратися. Вже на першому колі він пройшов Брендона Хартлі та П’єра Гаслі, а згодом і Ромена Грожана.

Цікаво, що до кінця першого кола Феттель взагалі став четвертим. «Винуватцем» став Макс Ферстаппен, який перебував на третій позиції та захищався від атаки Кімі Райкконена. В останній шикані пілот Red Bull помилився, а коли повертався на трасу, просто вичавив фінського пілота за межі траси – Кімі миттю поступився позицією ще й Феттелю.

На третьому колі на трасі з’явилася машина безпеки на трасі, оскільки зіткнення Кевіна Магнуссена та Шарля Леклера призвело до появи уламків на стартовій прямій. За декілька кіл дали рестарт в гонці, після чого Феттель поновив свої дуже активні дії.

Він одразу ж пішов в атаку на Ферстаппена, але зробив це у «Ложці». Це був ризикований маневр, оскільки важко було очікувати, що Макс легко поступиться – і відбувся контакт. За нього нікого не покарали, але Феттель покарав себе сам… Німця розвернуло, після чого він змушений був ще раз прориватися, але цього разу – з останнього місця.

У підсумку Феттель фінішував шостим – на найгіршому місці з пілотів топ-6. Так, прорив вразив, але цього дня головним шоуменом був Даніель Ріккардо на Red Bull.

Пілот Red Bull стартував 15-м. Звісно, у нього були високі шанси на топ-6, але австралієць цим не обмежився. Ріккардо швидко вийшов на п’яту позицію, а потім почав наближатися до Райкконена. Оскільки австралієць стартував на Soft, він мав перевагу у гумі та їхав на секунду швидше за фіна, який втрачав темп на Supersoft та першим із лідерів зупинився в боксах.

Ріккардо ж залишався на трасі довше, а коли зробив піт-стоп, то повернувся на трасу перед Райкконеном. Таким чином, пілот Red Bull переграв одразу дві Ferrari (враховуючи Феттеля з розворотом), хоча стартував значно далі за них.

Окрім того, у його напарника Ферстаппена навіть був шанс на друге місце. Другий відрізок він проводив на Soft, а ось Боттас на Medium. М’яка гума добре тримала трасу, а пілот Red Bull навіть міг їхати швидше. Проте на трасі Сузука за рівних умов дуже важко було обігнати. Тому у Mercedes був дубль, Red Bull була за нею, а пілоти Ferrari – п’ятим та шостим…

У середній групі Ромен Грожан мав усі шанси на сьоме місце, але він дещо замешкався під час оголошення режиму віртуальної машини безпеки за десять кіл до фінішу. Серхіо Перес краще зреагував на рестарт в гонці та випередив пілота Haas, який втратив дуже важливі два очки для команди. А Перес, навпаки, здобув два важливі очки для Force India.