Так иногда случается, что у гонщиков есть любимые трассы. Из действующего перечня пилотов особенно выделяется Льюис Хэмилтон, который хотя и не всегда, но часто доминирует на отдельных трассах.
Наприклад, Монреаль чи Сільверстоун. Але до цього переліку можна віднести й Будапешт, до цьогорічної гонки він виграв п’ять разів і ледь не завжди потрапляв до топ-5 – було лише два виключення.
У 2018 році Хемілтон збільшив кількість перемог до шести. І це при тому, що поставити на нього було досить складно, оскільки Ferrari та Red Bull мали б краще почуватися на цій трасі. Але суботній дощ докорінно все змінив. Так, це той етап, де майже все визначає кваліфікація.
Льюіс на вологій трасі взяв поул, його напарник Валттері Боттас був другим – саме він міг прикривати тил у неділю. Так, це грубе завдання для «другого» пілота команди, але у підсумку фін виконав саме це.
На старті гонки пілоти Mercedes зберегли свої позиції, а ось Себастьян Феттель, який вирішив стартувати на Soft, зумів випередити напарника Кімі Райкконена.
Чистого темпу Mercedes не вистачало для того, щоб почуватися комфортно, проте звивиста траса не дозволяла атакувати в рівних умовах. Тому навмисно чи ні, але Боттас почав трохи стримувати Феттеля. Хемілтон почав відриватися від групи переслідувачів та за декілька кіл його перевага вже перевищувала п’ять секунд. Цього було достатньо для того, щоб реагувати на зміну стратегії конкурентів.
Ferrari вирішила розіграти карту Райкконена. Фін вже на 15 колі поїхав в бокси за новим Soft. Це було дуже рано, але Mercedes діватися було нікуди: щоб Райкконен не випередив Боттаса після піт-стопу, той за коло також замінив гуму.
В лідерах залишилися Хемілтон та Феттель, який на той момент вже програвав майже дев’ять секунд. І хоча темп німця був вищим, змагатися з Хемілтоном йому було запізно. Проте можна було випередити Боттаса, який навіть на новій гумі Soft їхав повільніше.
Феттелю спершу вдався задум і він збільшив перевагу настільки, щоб після піт-стопу повернутися на трасу перед Боттасом. Але якщо тут Ferrari зіграла дуже вдало, то потім команда дещо розгубилася. Спершу Себастьян втратив час при обгоні непоступливих колових, а потім пілоту із заминкою провели піт-стоп.
Феттель знову опинився позаду Боттаса – і навіть на Ultrasoft не мав реальних шансів на атаку. При цьому Райкконен зробив ще один піт-стоп, оскільки йому не було чого втрачати, а Валттері намагався втриматися на трасі до фінішу.
Йому це вдалося, але не з найкращим результатом. За п’ять кіл до фінішу Боттас «поплив». Спершу його обігнав Феттель. Валттері поліз в дуже ризиковану контратаку та лише пошкодив собі переднє антікрило. На щастя для Феттеля, його болід залишився неушкодженим. Німець поїхав за другим місцем, а позаду фінішував Райкконен, який скористався проблемами Боттаса.
До того ж, Валттері пропустив ще й Даніеля Ріккардо на Red Bull, який стартував на 12 позиції. Причому, тут також не обійшлося без контакту. Вже після фінішу Боттаса покарали на 10 секунд, які не мали жодного значення.
П’єр Гаслі, який став шостим, програв Боттасу багато та не зумів піднятися вище в офіційному протоколі. Але француз не може бути засмученим. До того ж, свої «подарунки» він і так отримав.
За Гаслі фінішував Кевін Магнуссен, завдяки чому Haas трохи скоротила відставання від Renault. Цього разу американська команда обійшлася без пригод.
А за Магнуссеном був іменинник Фернандо Алонсо. Восьме місце він здобув завдяки відтягнутому піт-стопу – непоганий подарунок перед канікулами. Але на цих самих канікулах Алонсо буде розмірковувати, чи продовжувати йому таке життя/виживання у Формулі 1.