Гран Прі Великої Британії: перемога на зубах
І на щастя для Скудерії, Хемілтон також їм допоміг. У гонці сталося багато ключових моментів, але один із головних – це старт британця, який дуже невдало рушив із місця. Цього року володар поулу нечасто віддає першу позицію на початку гонки, але саме так сталося в двох останніх випадках: тиждень тому Валттері Боттас також невдало стартував.
Вже у першому повороті Хемілтона пройшов той же Боттас, тому британець відкотився на третю позицію, а потім Льюіса зачепив Кімі Райкконен.
Пілот Ferrari за свій вчинок отримав 10-секундний штраф, а сам британець змушений був продиратися нагору кріз весь пелотон. І до його честі треба визнати, що саме у Хемілтона був найкращий темп в гонці.
Вже на 11-му колі Льюіс піднявся на шосту позицію. І хоча відставання від п’ятого Даніеля Ріккардо було 13 секунд, він його поступово скорочував. Тобто демонстрував, що якби він був першим у пелотоні, то легко відривався б від конкурентів.
У свою чергу Феттель їхав не так швидко, але тримав у голові всі варіанти та намагався контролювати ситуацію. Після переходу групи лідерів на Medium ситуація дещо загострилася, оскільки Боттас їхав швидше за Феттеля, але все одно німецький пілот наче диктував темп.
Але за 19 кіл до фінішу на трасі вкотре цього сезону з’явилася машина безпеки. Винуватцем став Маркус Ерікссон, який продовжив невдалий вікенд Sauber – незадовго до цього зійшов Шарль Леклер, який претендував на очки.
У Mercedes багато помилялися на командному містку. Цього разу вони вирішили залишити обох гонщиків на трасі на відносно старій гумі Medium, а конкуренти перевзулися у Soft. Щоправда, Феттель при цьому пропустив уперед Боттаса, а Хемілтон вже був третім.
До того ж, після рестарту Райкконену вдалося обігнати Ферстаппена та вийти на четверту позицію – і зовсім скоро він вже був на хвості у трійки лідерів.
Боттас стримував групу, але це був його єдиний шанс на перемогу. Якби фін зробив би піт-стоп, то про успіх міг лише мріяти. Валттері декілька кіл чудово захищався від Феттеля, але потім все ж не витримав натиск. До того ж, за декілька кіл його обігнали і Хемілтон з Райкконеном.
Паралельно з цим ледь помітно вибув із боротьби Ферстаппен, який спершу помилився, а потім змушений був зупинитися на узбіччі. Таким чином, п’ятим став Ріккардо, який на останніх колах також намагався пройти Боттаса, але зробити це йому не вдалося.
Окремої уваги заслуговує боротьба у середній групі, переможцем з якої вийшов Ніко Хюлькенберг на Renault. Найкращі стартові позиції були у Haas, але Кевін Магнуссен та Ромен Грожан все зіпсували собі самі – пілоти ледь не зіштовхнулися, а потім змушені були об’їжджати Хемілтона, якого розвернуло.
Найкраще подарунком Haas скористався саме Хюлькенберг, який зі стартової 11 позиції зумів очолити середню групу. Варто відзначити і його другий відрізок на найжорсткішій гумі Ice Blue Hard. Протягом декількох десятків кіл німець стримував позаду Естебана Окона та інших конкурентів, але ті нічого не змогли вдіяти, хоча помітно їхали швидше.
Серед них був і Фернандо Алонсо на McLaren, який знову заробив очки – і знову має подякувати конкурентам, які розступилися перед ним. Але, звісно, цим також треба було скористатися, тому іспанець провів чудову і результативну гонку.