Судьбу победы в Гран При США должна была определить стратегия, однако пилоты тоже постарались – и именно их действия стали ключевой составляющей. Несмотря на то, что трасса в Остине является пригодной для обгонов, защита гонщиков сыграла очень важную роль. И не только на финише.
У Гран Прі США Льюіс Хемілтон стартував з поулу, але він був взутий у Supersoft, у той час як Кімі Райкконен, який був поруч, – на Ultrasoft. Саме м’якіша гума дозволила Кімі випередити британця на старті, після чого пілот Ferrari наче контролював ситуацію, але згодом дещо пішло не за його планом.
На 11 колі гонки на узбіччі траси зупинився Даніель Ріккардо – його знову підвела техніка. Проте він зробив це невдало, тому судді оголосили режим віртуальної машини безпеки. Це була рання стадія гонки, але Хемілтон вирішив зупинитися на перший піт-стоп, щоб втратити якомога менше часу.
Британець повернувся на трасу на третьому місці, але програвав Райкконену лише вісім секунд. Хемілтон пришвидшився, пройшов напарника Валттері Боттаса та наблизився до Райкконена вже на 19 колі. Перший ключовий момент – Райкконен втримав позаду суперника, хоча у того була свіжіша гума. Це тривало три кола, а потім фін поїхав на свою зупинку. Він повернувся на трасу у 18 секундах позаду Хемілтона, але цього разу вже у нього була свіжіша гума.
Паралельно із цим на Гран Прі США розвивалися інші цікаві події. На першому колі із боротьби за перемогу фактично вибув Себастьян Феттель, якого розвернуло у боротьбі із Ріккардо. Німець змушений був прориватися з хвоста. Майже так само, як Макс Ферстаппен, який стартував 18-м. Проте у пілота Red Bull зі старту був Soft, який дозволив швидко пройти пілотів середньої групи.
Вже на сьомому колі Макс був п’ятим та почав наздоганяти Боттаса! Ба більше, завдяки тому, що Ферстаппен зупинився в боксах на коло раніше, він зумів випередити фінського пілота. Таким чином, вже посеред дистанції пілот Red Bull опинився у Топ-3 та мав реальні шанси на подіум.
Але разом із цим Ферстаппен також був у боротьбі за перемогу. Після свого першого піт-стопу Хемілтон їхав швидко, але так само швидко зіпсував свою гуму, на якій з’явилося багато пухирів. Декілька кіл поспіль британець втрачав по 1,5 секунди, що дозволило Райкконену наблизитися до нього на відстань восьми секунд.
На 38 колі Хемілтон зупинився вдруге. Тоді він став четвертим, проте швидко та без боротьби пройшов Боттаса, після чого почав наближатися до Ферстаппена. Цього разу Хемілтон атакував не так активно, як після першого піт-стопу, проте все одно зумів скоротити відставання до мінімуму.
За десять кіл до фінішу Ферстаппен був прямо за спиною Райкконена, а Хемілтон їхав впритул до пілота Red Bull. Але на перший план знову вийшли захисні маневри пілотів. Хоча обганяти у Формулі 1 складно, проте в Остіні було дивно бачити ці проблеми.
Зрештою Райкконен виграв гонку – свою першу з часів повернення до Ferrari. А у Ферстаппена також не було причин сумувати, оскільки фініш на другому місці також можна було занести в актив.
Хемілтон став третім, а фініш Феттеля, який обігнав Боттаса, на четвертому місці зберіг чемпіонську інтригу живою. Принаймні, до Мексики.
А у середній групі на Гран Прі США перемогу святкували в Renault, яка здобула максимум – обидва пілоти фінішували позаду фаворитів на 6-му та 7-му місці. Завдяки цьому команда значно збільшили перевагу над Haas.