Гран Прі Росії: подарунок Хемілтону
На перших метрах дистанції Гран Прі Росії здалося, що у Ferrari та Себастьяна Феттеля з’явився шанс (не останній у цій гонці). Німець чудово рушив із місця, порівнявся і навіть трохи випередив Хемілтона. Але одразу британець якимось дивом пришвидшився – у Mercedes була явна перевага з точки зору максимальної швидкості.
Боттас впевнено втримав за собою першу позицію, а ось Хемілтону довелося понервувати перед тим, щоб увійти у другий поворот другим і залишити за спиною Феттеля.
На трасі в Сочі, так само як і на багатьох інших, було складно обганяти. Тому на першій частині дистанції лідери традиційно розпочали очікувати серії піт-стопів, де щось могло змінитися. Це також трапляється рідко, але цього разу було інакше.
Не було дивно, що першим Ultrasoft на Soft замінив лідер Боттас, але за коло після цього Хемілтон не зробив піт-стоп, а в бокси поїхав Феттель. Чому Mercedes залишила британця на трасі – питання, але у німця з’явився шанс на те, щоб випередити Хемілтона. І це німцю вдалося.
За коло після цього Льюіс заїхав на піт-лейн, але виїхав на трасу позаду Боттаса та Феттеля. Поразка? Феттель сподівався, що цього разу вже Хемілтону буде складно обганяти, але британець зробив маленьке диво. За коло після піт-стопу британець пішов в атаку на стартовій прямій. Німцю вдалося захиститися лише в першій спробі, але Хемілтон неочікувано одразу ж виконав другу атаку між другим та четвертим поворотом – і цього разу успішну!
Але це були не останні погані новини для Феттеля. За декілька кіл після цього у Mercedes відкрито обміняли позиціями Боттаса та Хемілтона. По радіо це пояснили тим, що у британця виникли пухирі на гумі і в команді не хотіли ризикувати у боротьбі з Феттелем. Насправді ж було очевидно, що в Mercedes думали лише про чемпіонат Хемілтона.
Це доводять останні кола, коли Боттасу знову ж прямо повідомили про те, що британець не віддаватиме йому назад перемогу. Жорстко? Так! Боттасу було важко це проковтнути, але через силу він змушений був погодитися з тим, що це командний спорт, а Хемілтону очки важливіші. В душі ж Валттері було дуже погано, що було видно за виразом обличчя.
Позаду трійки лідерів непомітно фінішував Кімі Райкконен, який протягом дистанції відставав від групи лідерів. Він очолив пелотон лише тоді, коли затримався із першим піт-стопом, але це не дуже велике досягнення…
А ось позаду був головний герой гонки – Макс Ферстаппен, який через штрафи стартував 18-м, але за перші вісім кіл прорвався на п’яту позицію, а потім навіть лідирував більше 20 кіл до моменту свого єдиного піт-стопу.
Ферстаппен фінішував п’ятим попереду напарника Даніеля Ріккардо. Австралієць теж стартував у хвості, але на старті трохи пошкодив болід, через що проривався повільніше, але зрештою опинився на «своєму» мінімальному шостому місці.
А ось найкращим із середняків несподівано став Шарль Леклер. На старті гонки монегаск випередив Естебана Окона та Кевіна Магнуссена, а потім просто зник із їхнього поля зору. У свою чергу Магнуссен залишив позаду два боліда Force India та заробив для Haas чотири очки – кожен із балів наразі на вагу золота.